سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کاردی B از افست طلاق گرفت تا دوباره بهش خیانت نشود.

کاردی بی گفت از افست جدا شده است چون او نمی خواست دوباره فریب بخورد  و بهش خیانت شود و از مردم خجالت بکشد.

کاردی ،رپر “WAP”  فصل دوم Witcher  هفته پیش پرونده طلاقش را در Atlanta ثبت کرد و در پیجش در  OnlyFans گفت: که افست را ترک کرده است.

“من صبر نکردم تا دوباره او به من خیانت کند. منتظر جنجال دیگری برای درگیری با او نشدم. تصمیم گرفتم برم اگر می خواستم بمانم می توانستم بمانم ولی تصمیم گرفتم بروم. “

در سال 2018 ، کاردی گفت که افست سه ماه بعد از ازدواجشان با زن دیگری در رابطه است.کاردی قبل از اینکه افست در کنسرتی که با گلهای رزی که بر روی صحنه نوشت “برگرد پیشم کاردی” از او درخواست بخشش کند، در اینستاگرامش اعلام کرد که از هم جدا شدند  و به زودی دنبال کارهای طلاق می‌رود اما آنها کمی بعد از عموم مردم عذرخواهی و با هم آشتی کرده و به زندگی ادامه دادند، تا اینکه ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام شد که به طور رسمی از هم جدا شده اند.  

در همین حال ، او گفت که با وجود خواستگاران زیادش ، علاقه ای به دوست داشتن ندارد. او گفت: “من روی کارم تمرکز کرده ام .” کاردی و افست یک دختر 2 ساله دارند که به دنبال گرفتن حضانت مشترک او هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا