سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

رجب اوستا می گوید سوپرایزهای زیادی در انتظار مخاطبان سریال خواهران و برادران هست

‌سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران) که از شب‌های شنبه روی پرده ATV روی آنتن می‌رفت و در هفته‌های اخیر افت قابل توجهی را تجربه کرده بود، قدم به قدم به سمت پایان فصل پیش می‌رود. در حالی که تحولات مهمی در داستان سریال در حال رخ دادن است، طرفداران سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران ) از هم اکنون با هیجان زیادی منتظر فصل چهارم هستند. تحولات قابل توجهی در داستان سریال به خصوص برای برک با بازی رجب اوستا رخ خواهد داد.

رجب اوستا به عنوان یکی از نام های جوانی که با این سریال محبوب شد به میدان آمد. ملیس مینکاری را در شخصیت آی بیکه می بینیم. این دو بازیگر جوان با این سریال مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. پذیرش رجب اوستا و ملیس مینکاری توسط میلیون ها طرفدار سریال های تلویزیونی در مدت کوتاهی و سهم بزرگ آنها در این پروژه هم دوره بسیار ویژه ای را از نظر حرفه ای به همراه داشت.

علاوه بر هارمونی چشمگیر این دو بازیگر جوان، تجربیات برک و آی بیکه در داستان سریال نیز مخاطب جوان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. رجب اوستا با بیان اینکه در داستان سریال سورپرایزهایی وجود خواهد داشت اطلاعات مهمی داد.

برک که معلوم شد پسر آیلا و رسول نیست چه می شود؟ رجب اوستا در گفتگو با برنامه تلویزیونی دیزی که از ATV پخش می شود، گفت: «غافلگیری های زیادی در انتظار مخاطبان است. برک هنوز چیزی نمی داند. عکس العمل او با آیلا و پدر مرحومش پس از دریافت این خبر چه خواهد بود؟ نمی دانم انتظارش از زندگی آینده اش چیست، چقدر تغییر خواهد کرد؟ یک شگفتی بزرگ در آنجا وجود دارد. من برای شگفتی ها آماده هستم، امیدوارم همه آماده باشند.

رجب اوستا با بیان اینکه برک مادرش را بسیار دوست دارد، فکر می کند که اگر آیلا بفهمد که آیلا مادر واقعی او نیست، ناامیدی بزرگی خواهد بود. این بازیگر بیان کرد که درباره عواقب این ضربه بزرگ برای برک بسیار کنجکاو است:

او در سن 18 سالگی دچار یک ضربه شدید روحی خواهد شد. من نمی دانم واکنش او نسبت به آیلا و زندگی چه خواهد بود. برک بچه بسیار عاطفی است، اما بچه ای که آنچه را در درون زندگی می کند به بیرون منتقل می کند. نمی‌دانم آیا او با دانستن اینکه او مادرش نیست، رویکردی منطقی نسبت به مادرش اتخاذ می‌کند یا خیر. این یک شگفتی بزرگ است، من مشتاقانه منتظر آن هستم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا