سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جدال جدید دادگاه آنجلینا جولی و برد پیت در میان شایعات درباره رابطه عاشقانه جدید آغاز می شود.

به نظر می رسد جدال دادگاه جدید آنجلینا جولی و برد پیت برای حضانت فرزندانش در میان رابطه ادعایی پیت  با مدل آلمانی نیکول پوتورالسکی ، روند جدیدی به خود  می گیرد.

گفته می شود برد پیت خواستار حضانت 50-50 از فرزندان خود در دادگاه است. این زوج شش فرزند دارند – مادوکس ، پاکس ، شیلوه ، زاهارا ، ویوین و ناکس.

یک رسانه با استناد به منبع گزارش داد: “برد خواستار نگهداری 50/50 حق حضانت در محل و ماندن در هر  جایی که خودش هست است ، در حالی که بازیگر” Maleficent “می خواهد وقتی صحبت از حضانت می شود منصف باشد.”

این زوج سابق در سال 2018 به توافق رسیده بودند ، اما این از هم پاشید. در ماه های اخیر ،انجلینا با ارائه درخواستی به دادگاه لس انجلس درخواست برکناری قاضی خصوصی که وظیفه رسیدگی به پرونده طلاق او و برد پیت را داشت، کرد. 

علت این درخواست آنجلینا، رابطه تجاری این قاضی با یکی از وکلای برد پیت بوده که پیش از این هیچ کدام از طرفین از این رابطه تجاری صحبت نکرده بودند. 

به نظر می رسد این روند در میان اختلافات اخیر آنها به دلیل ادعای رابطه پیت با مدل آلمانی ، روند جدیدی به خود بگیرد. با این حال ، این بازیگر نسبت به مادری کردن آنجلینا احترام قائل بوده است. در حالی که او با همه چیز موافق نیست ، اما می داند که او بچه ها را دوست دارد و بهترین ها را برای آنها می خواهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا