سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دریک تولد سه سالگی پسرش با سوفی بروسو را جشن می گیرد.

دریک تولد سه سالگی پسرش آدونیس را یکشنبه 11 اکتبر جشن گرفت.

“Young Stunna,” ، رپر ، 33 ساله ، در عکس اینستاگرامش که در حال لبخند زدن به پسرش بود نوشت: یک کوچولو با بادکنک های نقره ای محاصره شده.

مادر آدونیس ، سوفی بروسو ، در روز تولد پسرشان با پخش اسلایدی در اینستاگرام نوشت: سه سال پیش من برای اولین بار تو را دیدم، من خیلی به تو افتخار می کنم ، من بیشتر از زندگیم تو را دوست دارم.

سوفی، هنرمند 31 ساله عکسی از آدونیس را که لباس فضانوردی پوشیده بود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او همچنین عکس هایی که با او از بیمارستان مرخص شده بود را نیز منتشر کرد.

سوفی در اکتبر سال 2017 آدونیس را به دنیا آورد و دریک هشت ماه بعد در ترانه “14 مارس” تأیید کرد که او پدر شده است.

در ماه مارس ، دریک برای اولین بار در Instagram عکس پسرش را به اشتراک گذاشت. 

خواننده رپر “God’s Plan”  در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در کپشن عکس های خانوادگی نوشت: “آنچه در حال حاضر برای شما مهمترین است اتصال به نور درونتان  است.” “این بزرگترین راهگشا برای همه ایجاد خواهد کرد. اعتماد داشته باشید که برای تحقق این امر همه قدرت  خود را دارید و برای انجام این کار به افراد و چیزهایی متصل می شوید که لذت زیادی برای شما ایجاد می کنند. وقتی ذهن شروع به فکر کردن یا ترس می کند ، توجه خود را بلافاصله به چیزی روشن  معطوف کنید. “

 

 

 

  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا