سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

فیل کالینز برای بار دوم از همسر سابقش اوریان جدا شد.

گفته می شود که فیل کالینز همسر سابقش اوریان را از عمارتش در فلوریدا بیرون می کند.

فیل کالینز 69 ساله، خواننده “In the Air Tonight”در سال 2006 با اورین سوی 46 ساله ازدواج کرد و بعد از شش سال جدا شد و دوباره 10 سال بعد هر باهم آشتی کردند و اورین بعد از طلاق از چارلز مژاتی ، بانکدار سرمایه گذاری، دوباره با کالینز وارد رابطه شد. طبق گزارشات ، کالینز برای طلاق در سال 2008،به اورین طراح جواهرات  46.68 میلیون دلار پرداخت کرد.

حالا ، به گزارش TMZ ، کالینز و اورین فرزندانی بنام نیکلاس 19 ساله و متیو 15 ساله دارند می خواهند دوباره جدا شوند.

رسانه ایی ادعا می کند اورین در ماه آگوست بعد از اینکه کالینز گفت که او به سفر کاری به لاس وگاس را داشت با مرد دیگری ازدواج کرد. با استناد به منابع نزدیک به کالینز، TMZ گفت که کالینز تا بعد از ظهر جمعه به اورین مهلت داده است تا خانه را ترک کند ، اما اورین حاضر نشد و ادعا کرد که او را تهدید به طلاق مجدد کرده است. این رسانه همچنین گزارش داد که کالینز قصد دارد در این هفته درخواست بیرون کردن او را از خانه کند.

نماینده کالینز در این مورد نظری نداد. وکیل اوریان ، فرانک مایستر ، بلافاصله به در خواست برای اظهار نظر در این باره پاسخی نداد.

مایستر در بیانیه ای به روزنامه The Sun گفت: “ما در دادگاه با آقای کالینز برخورد خواهیم کرد.”

در فوریه 2016 ، کالینز به PEOPLE گفت که او و اورین رابطه شان را از سر گرفتند ، و توضیح داد که “این چیزی نبود که ما بخواهیم بخاطرش جشن بگیریم.”

“اما بدیهی است وقتی بچه دار می شوید ، دو راه وجود دارد، می توانید دعوا و جدایی را دنبال کنید یا می توانید زندگی خوبی داشته باشید ،و ما همیشه زندگی خوبی داشتیم … و فهمیدیم که دلمان برای هم تنگ شده. “

کالینز در آن زمان در جواب به اینکه آیا آنها می خواهند دوباره ازدواج کنند، گفت که انجام مجدد ازدواج “غیرممکن نیست ، فقط در مورد آن صحبت نشده است.”

کالینز گفت ، “ما هنوز از زندگی در خانه با هم لذت می بریم” ، همانطور که اورین گفت: “ما با همیم و خیلی خوشحالیم و در آینده معلوم میشود چه کسی می داند؟” 

یکی از دلایلی که احتمالاً این دو نفر را به هم نزدیک می کرد ، بیماری و جراحی های آنها بود. بعد از عمل جراحی ستون فقرات در سال 2014 که اورین را تا حدی فلج کرد ، کالینز برای نگهداری از فرزندانش به سوئیس آمد ، در آن زمان اورین گفت که همسر سابقش “در ماههای رنج و عذاب من را حمایت می کند”. کالینز قبلاً گفته بود: بچه ها به یکی از ما احتیاج داشتند. حالا چه آنها هر دو مون را دوست داشته باشند یا نداشته باشند. “

کالینز در طی این سالها در مورد وضعیت سلامتیش پستی در آن زمان در صفحه فیس بوکش منتشر کرده بود ، در سال 2017 ، او نیمه شب زمان رفتن به دستشویی افتاد و سرش به صندلی خورد و شکست و به همین خاطر  روی سرش نزدیک به چشمش بخیه زد. او 24 ساعت در بیمارستان بستری شد.

این خواننده همچنین در سال 2015 تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت و فاش کرد که آسیب عصبی و شکستگی های متعدد پایش باعث شده  احساس کند که “روی چوب ها” راه می رود.

کالینز از وضعیت سلامتیش در سال 2017 گفت: “من نمی دانم آیا هنوز به اندازه کافی برای نواختن درام در تیم مناسب هستم یا نه.” بازوی چپ من آسیب دیده. جراحی کمر خوب و بدون مشکل بود. اما بعد از آنکه با عصا داشتم خوب می شدم ، زمین خوردم و پام را شکستم. وقتی از جراحی پا بهبود یافتم ، دوباره زمین خوردم و قسمت دیگری از همان پا را شکستم. پای راست من اکنون کاملاً بی حس شده است. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا