سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

زک افرون تولد سی و سه سالگیش را با ونسا والادارس در استرالیا جشن گرفت.

زک افرون تولد 33 سالگی اش را جشن می گیرد!

یک منبع به PEOPLE گفت ، روز یکشنبه ، بازیگر Baywatch تولدش را با دوست دختر جدیدش Vanessa Valladares در استرالیا گذراند. 

همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط دیلی میل مشاهده می شود ، یک گروه ستاره از دوستان او  در مهمانی در خلیج بایرون به این زوج پیوستند ، همچنین گزارش داد که مهمانان شامل کریگ ، پدر کریس و لیام همسورث ،  پت رافتر ، مجری رادیو Kyle Sandilands  و میزبان برنامه صدای استرالیا میزبان رنه برگ هستند.

این منبع به PEOPLE گفت: “زک و ونسا بسیار خوشبختند. آنها قبل از آخر هفته تولد زک را با دوستانشان جشن گرفتند.” “رابطه آنها بسیار جدی است. ونسا با زک در خلیج بایرون زندگی می کند. “

ماه گذشته ، زک هنگام صرف ناهار با ونسا در یک کافه کنار ساحل در استرالیا دیده شد. در آن زمان ، منبعی به PEOPLE گفت که ونسا با زک در ژوئن در استرالیا هنگامی که در ونسا در فروشگاه و کافه بایرون بای کار می کرد ، آشنا شد. 

Valladares برای چندین مارک استرالیایی مانند Love St. ، Of the Sun و RVCA مدل شده است. 

افرون قبل از این در مارس 2019 با شناگر المپیکی سارا برو رابطه عاشقانه داشت. و قبلا با همبازی اش در دبیرستان موسیقی  با ونسا هاجنز رابطه داشت  و همینطور با  الکساندریا داداریو ، همبازی اش در Baywatch. 

ماه گذشته منبعیگفت: “این بازیگر به دنبال خرید خانه در  خلیج بایرون است و “به نظر می رسد که او قصد دارد به طور دائم در استرالیا بماند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا