سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Brave New World: فصل دو سریال Peacock TV لغو شد.

فصل دوم این سریال علمی تخیلی لغو شد. Peacock TV تولید سریال تلویزیونی Brave New World را بعد از یک فصل 9 قسمتی لغو کرده است.

سریال Brave New World که توسط دیوید وینر و گرانت موریسون براساس رمان کلاسیک دیستوپی آلدوس هاکسلی ساخته شده است ، جسیکا براون فایندلی ، هری لوید ، آلدن ارنرایچ ، هانا جان کامن و جوزف مورگان بازی می کنند.

داستان سریال، جامعه ی utopian را تصور می کند که با منع تک همسری ، حریم شخصی ، پول ، خانواده و تاریخش به صلح و ثبات رسیده است، در حالی که ساکنین New London هستند، برنارد مارکس (لوید) و لنینا کراون (فایندلی) تعطیلاتشان را در Savage Lands شروع می کنند ، جایی که درگیر یک عصیان وحشتناک و خشن می شوند. برنارد و لنینا توسط جان (ارنرایش) نجات می یابند ، که با آنها فرار می کند و به New London می رود.  

در حالی که Peacock TV ترجیح داده است تا با فصل دوم Brave New World پیش نرود ، اما داستان هنوز ادامه دارد. UCP ، استودیوی سازنده این سریال ، قصد دارد این سریال علمی-تخیلی را در سایر رسانه ها بخرد.

 streamer در بیانیه ای به Deadline گفت: “فصل دوم Brave New World در Peacock TV  لغو شده است.” ” دیوید وینر اقتباس سینمایی تأمل برانگیز ایجاد کرد. ما از بازیگران و عوامل سپاسگزاریم. ما امیدواریم که در آینده داستان های بیشتری از دیوید تعریف کنیم. “

شما چی فکر میکنید؟ آیا سریال تلویزیونی Brave New World را از Peacock TV تماشا کرده اید؟ اگر سریال در کانال یا سرویس دیگری قرار بگیرد ، فصل دوم را می بینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا