سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Chelsea Houska سکوتش را در مورد ترک Teen Mom 2 شکست.

زمان چلسی هوسکا در Teen Mom 2 به پایان رسید.

نزدیک به دو هفته بعد، E! خبر خروج چلسی از سریال MTV را تأیید کرد ، چلسی 29 ساله مادر 4 فرزند، در بیانیه ای به موضوع ترک کردن سریال پرداخت.

چلسی در عکس خانوادگیش با حضور کول ، دخترش آبری ، 10 ساله ، پسرش واتسن ، 3 ساله و دخترش لین ، 2 ساله نوشت: “Teen Mom 2 در MTV تقریبا 11 سال است که بخش بزرگی از زندگی من شده است. بعد از فکر و مشورت با خانواده و دوستانم و همسرم، کول [DeBoer]، من تصمیم گرفتیم که این فصل آخرین فصل همکاری من باشد.

چلسی با تشکر از MTV و عوامل Teen Mom،  که به گفته او “مثل یک خانواده هستند” ، گمانه زنی ها را در مورد اینکه علت رفتن او ​​به دلیل تنش بین او و شبکه بود ، از بین برد.

او در بیانیه ایی اظهار داشت: “ما در بهترین شرایط از هم جدا شده ایم و تا مدتها بعد از این با هم در ارتباط خواهیم بود.” “ما افتخار می کنیم که توانسته ایم داستانمان را به اشتراک بگذاریم و از هوادارانی که از اول سریال ما را دنبال کردند بسیار سپاسگزاریم.”

او طرفداران را به ادامه تماشای Teen Mom 2 همزمان با پخش فصل جاری تشویق کرد و در پایان گفت: “ما برای این مرحله بعدی زندگیمان بسیار هیجان زده هستیم و امیدواریم که همه شما به نوعی بخشی از آن باشید!”

چلسی و کول در حال حاضر در انتظار دخترشان هستند.!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا