سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بابی براون جونیور ، پسر بابی براون در سن 28 سالگی درگذشت.

پسر بابی براون ، بابی براون جونیور ، در 28 سالگی درگذشت.

بابی کوچکترین فرزند براون و کیم ورد است که براون 11 سال جدا از آنها زندگی میکرد و با آنها رابطه داشت. TMZ  عصر چهارشنبه این خبر را منتشر کرد. علت مرگش مشخص نیست و در خانه اش فوت کرده.

ورد  براون جونیور ،را کمتر از یک سال قبل از این که براون و ویتنی هیوستون  ( همسر دوم شوهرش ) دخترشان بابی کریستینا را به دنیا بیاورند ، به دنیا آورد. براون جونیور دمین فرزند او و براون است.  ورد در مصاحبه ای با مجله بوستون 2016 ، ادعا کرد که هیوستون پسر دوست ندارد و ترجیح می دهد که بابی اوقاتش را با بچه بزرگتر براون و ورد ، لاپرینسیا بگذراند و می گوید: “هیوستون با بابی جونیور مشکل دارد.”

رابطه ورد و براون قبل از مرگ هیوستون و بابی کریستینا دائمی نبود. در سال 2007 ، او به دلیل پرداخت معوق حمایت از کودک به بخش عمومی بستری بیماران، زندانی شد و سرانجام با پرداخت بدهی یک ایستگاه رادیویی در منطقه DC آزاد شد.

سه روز پس از مرگ بابی کریستینا در سال 2015 ، بابی جونیور ، ، در توییتر در مورد افرادی که برای پیگیری او جمع شدند صحبت کرد.

او در موضوعی که از آن زمان حذف شد ، نوشت: “مردم تا زمانی که معروف یا گم نشوید شما را دوست ندارند من اینو نمی خواهم. پیروی  شما حفره خالی قلب من را پر نمی کند ، و بعد از اینکه دیگر مراقبت نکنید ، من را دنبال خواهید کرد. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا