سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Lisa Vanderpump می گوید: “خیلی از رستوران ها با شیوع ویروس COVID-19 بازگشایی نخواهند شد”.

لیسا واندرپامپ بازیگر، با ادامه روند شیوع کرونا در سراسر کشور ، صاحبان رستورانهایی را که با شیوع ویروس COVID-19 رو به رو هستند را مورد خطاب قرار داده است.

روز سه شنبه ، لیسا ستاره “Vanderpump Rules”_  یک رئالیتی شو آمریکاییه که برای اولین بار در 7 ژانویه 2013 ، از شبکه Bravo پخش شد. این فیلم به عنوان بخش اصلی The Real Housewives of Beverly Hills ساخته شده است و هشت فصل از آن پخش شده است و در آن لیسا واندرپامپ و کارمندان رستورانش SUR در غرب هالیوود ، کالیفرنیا حضور دارند _. لیسا در توییتش نوشت که “بسیاری از رستوران ها باز نمی شوند”. اما به Page Six گفته شده که واندرپامپ به طور کلی به همه رستوران ها اشاره کرده است ، این خبر بعد از آن منتشر شد که محدودیت های جدید لس آنجلس مبنی بر این بود که رستورانها بصورت بیرون بر فعالیت کنند.”

واندرپامپ با 1.8 میلیون دنبال کننده در توییترش به اشتراک گذاشت:”بعد از صرف هزینه های زیاد و در نظر گرفتن رفاه حال کارکنان و میهمانان ، سعی کردیم که باز کنیم. متأسفانه ، بسیاری از رستوران ها بازگشایی نمی شوند. ما میخواهیم از مراجعین و کارمندانی که دستورالعمل ها را رعایت می کنند ، تشکر کنیم. ماسک ضروری است ، سالم بمانید ما پیروز خواهیم شد.”

روز یکشنبه اعلام شد که حداقل سه هفته غذا خوردن در رستورانها در لس آنجلس ممنوع است. روز دوشنبه توسط LA County بیش از 6000 مورد ویروس کرونا جدید گزارش شد.

در ماه ژوئیه ، واندرپمپ به Daily Mail گفت که رستوران ویلا بلانکا برای همیشه بسته خواهد شد اما یک روز احتمالاً در یک جای جدید بازگشایی شود.

“در حالی که خداحافظی از جایی که ما به مدت 12 سال به طور فعال در بورلی هیلز خدمت کرده ایم و صدها نفر از آنجلنوس را به کار گرفته ایم ، برای ما غم انگیز است ، اما ما هیجان زده هستیم چونکه ممکنه ویلا بلانکا را در آینده در مکانی متفاوت بازگشایی کنیم.”

او در بهار گذشته باغ کوکتل Vanderpump را در لاس وگاس افتتاح کرد.

در همین حال ، طبق گزارش اخیر E ، فصل آینده “Vanderpump Rules” در حال حاضر “در انتظار” است.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا