سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ال روکر بعد از جراحی سرطان پروستاتش ، در راهپیمایی روز شکرگذاری شرکت کرد.

بعد از جراحی سرطان پروستات در اوایل ماه جاری ، ال روکر روز پنجشنبه به همکارانش در برنامه “Today” پیوست تا در برگزاری راهپیمایی ویژه روز شکرگذاری  کمک کند.

در اینستاگرام ، روکر 66 ساله ، در جشن شکرگذاری ، با ساوانا گوتری و هدی کوتب ،  با رعایت فاصله اجتماعی ، یک سری عکس  از جشن های روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت..

در عکس های دیگر ، روکر کارشناس هواشناسی محبوب، در حالی که با شناورها و بالن های بزرگ رژه سلفی می گیرد ، با ماسک دیده می شود.

روز دوشنبه ، راکر دو هفته بعد از عمل جراحی سرطان پروستاتش ، به برنامه “Today” بازگشت. او برای اولین بار در اوایل این ماه در مورد تشخیص سرطانش واضح صحبت کرد.

روکر در آن زمان گفت: “بعد از یک معاینه معمولی در ماه سپتامبر ، مشخص شد که من سرطان پروستات دارم.” “و این یک خبر خوب و خبر بدی بود. خبر خوب این که ما زود آن را فهمیدیم ،و خبر بد این که کمی تهاجمی است بنابراین من برای استراحت مدتی مرخصی خواهم گرفت. “

در اولین ساعت برنامه “Today” روز دوشنبه ، راکر به همکاران گفت که او هفته اول ژانویه ازمایش خون انجام خواهد داد و برای پنج سال آینده هر شش ماه یکبار به این معاینات ادامه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا