سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ایرم حلواجی اوغلو پرمعناترین نقش را در اوج کارش پیدا کرد!

بازیگر معروف ایرم حلواجی اوغلو از جمله نام هاییه که در پروژه های زیادی حضور داشته و اخیرا در کانون توجه قرار گرفته است. این بازیگر که پس از درخشش در سریال Sen Anlat Karadenez در پروژه های تلویزیونی متوالی به میدان آمده، با اولین سریال دیجیتالیش  Kaçış  ( فرار ) بر سر زبان ها افتاده است.

او در سریال فرار اولین تولید دیزنی پلاس در ترکیه که پخش آن از 14 ژوئن آغاز می شود، نقش اصلی را بر عهده می گیرد. انگین آکیورک هم به عنوان نویسنده داستان و هم به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارد.

با این حال ایرم حلواجی اوغلو در سریال Kaçış (فرار) در شخصیت زینب بازی بسیار موثری خواهد داشت. این بازیگر در اولین نمایش این سریال گفت: «حضور در اولین عرضه دیزنی پلاس واقعاً هیجان‌انگیزه “یک کار زیبا و لذت بخش انجام شده است. به نظر من زینب شخصیت قوی ای است. او تبدیل به شخصیتی شد که قدرت دارد و سعی می‌کند آن را حفظ کند، اما در حالی که تلاش می‌کند آن را حفظ کند، دچار لغزش می‌شود و همچنان سعی می‌کند آن قدرت را داشته باشد.»

ایفای نقش زینب خبرنگار جنگ هم برای این بازیگر تجربه جدید و تاثیرگذاری بود. حلواچی اوغلو اظهار داشت که فیلمبرداری خیلی راحت پیش نرفت اما آنها با متحد شدن در این کار موفق شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا