سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تمدید سریال Anne with an E محصول Netflix برای فصل سوم

Netflix و CBC رسما اعلام کردند سریال درام Anne with an E برای فصل سوم تمدید شده است. تولید فصل سوم از زمستان امسال آغاز شده و سال آینده پخش می شود.

AnneWithAn-E-seizoen

Sally Catto مدیر بخش محتوای CBC گفته:

خیلی خوشحالیم که به شما اعلام کنیم Anne with an E برای فصل سوم تمدید شده، آن هم وقتی هنوز فصل دوم آن در کانادا پخش نشده است، Anne with an E فصل اول فوق العاده ای داشت، و مورد توجه طرفداران دنیای Avonlea قرار گرفت. مطمئنیم که اهالی کانادا به شدت مشتاق دیدن فصل های جدیدی از این سریال هستند.

Moira Walley-Beckett شورانر سریال درباره محتوای فصل سوم گفته بینندگان منتظر تم های مدرن تری در فصل سوم باشند:

در فصل سوم Anne به سن ۱۶ سالگی رسیده و با پیچیدگی های رمانتیک، ماجراجویی های شجاعانه و اکتشافات دراماتیکی روبرو می شود. ما به دنبال نمایش تم ها و داستان های مدرن تری هستیم که امیدواریم مورد توجه طرفداران نیز قرار بگیرد.

anne-with-an-e-imag

این سریال ساخته شده براساس رمان محبوب Anne of Green Gables نوشته‌ی Lucy Maud Montgomeryداستان Anne، یک دختر نوجوان را روایت می کند که از جنگیدن برای حقش اصلا نمی ترسد. در فصل سوم شاهد مشکلات جدید برای او و حضور شخصیت ها و خط های داستانی جدید هستیم که موضوعات هویت، تبعیض، فمینیسم، قلدری، نژادپرستی و توانمند شدن را کاوش می کنند، آن هم از دیدگاه نقش اصلی سریال یعنی یک دختر ۱۴ ساله شجاع و سرکش.

در سریال Anne with an E بازیگرانی از جمله Amybeth McNulty (Anne Shirley-Cuthbert), Geraldine James (Marilla Cuthbert), R.H. Thomson (Matthew Cuthbert), Corrine Koslo (Rachel Lynde), Dalila Bela (Diana Barry), Aymeric Jett Montaz (Jerry Baynard), Lucas Zumann (Gilbert Blythe), Kyla Matthews (Ruby Gillis)حضور دارند. در فصل دوم شاهد اضافه شدن بازیگرانی مثل (Dalmar Abuzeid (Sebastian Lacroix), Cory Grüter-Andrew (Cole MacKenzie به سریال بودیم.

Anne with an E سریال اریجینال CBC و Netflix توسط کمپانی Northwood Entertainment تهیه شده و سازنده آن Moira Walley-Beckett است. تهیه کنندگان سریال هم Miranda de Pencier, Moira Walley-Beckett, Debra Hayward, Alison Owen, Ken Girotti هستند.

فصل های اول و دوم Anne with an E به صورت کامل از Netflix پخش شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا