سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مایلی سایرس می گوید برای “نجات” خودش با لیام همسورث ازدواج کرد.

در حالی که مایلی سایرس آلبوم جدیدش را به نام قلب های پلاستیکی تبلیغ می کند ، او در مورد اینکه ازدواجش با لیام همسورث چه تاثیری بر زندگی او داشت صحبت کرد.

“ما از 16 سالگی با هم بودیم. خانه ما سوخت. ما مثل هم بودیم- نمی دانم واقعاً فکر می کردیم قصد ازدواج داریم – اما وقتی خانه مان را در مالیبو از دست دادیم  واقعاً بر صدای من تأثیر گذاشت.”

یک ماه پس از از دست دادن خانه  ،  سایرس و همسورث در دسامبر 2018 ازدواج کردند. این زوج که نزدیک به یک دهه رابطه شان در فراز و نشیب بود  ، پس از هشت ماه ازدواج درخواست طلاق کردند. سایرس فوری  با کیتلین کارتر رابطه اش را  آغاز کرد. او پس از جدایی از ستاره هیلز ، قبل از نهایی شدن پرونده  طلاق در ژانویه ، با دوست قدیمی کودی سیمپسون رابطه برقرار کرد. سایرس و سیمپسون  اوایل سال جاری اعلام کردند که از هم جدا شدند.

در حین مصاحبه با رولینگ استون سایرس در مورد نقش آتش سوزی در ازدواج با همسورث توضیح داد: من فکر می کنم در واقع ، آنچه در نهایت ، دلیل  ازدواج من بود  آخرین تلاش برای نجات خودم بود. ”

سیروس اضافه کرد که داستان او مانند داستانهای عاشقانه و جادویی نبود که خیلی از مردم فکر می کردند او در طول رابطه با بازیگر استرالیایی اینگونه بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا