سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایوانکا و جرد زمینی به ارزش 30 میلیون دلار در جزیره میامی با امنیت بالا خریداری می کنند.

Page Six می تواند به طور انحصاری فاش کند:” ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر زمینی به ارزش بالای 30 میلیون دلار در جزیره ایندین کریک، با امنیت بالا در میامی معروف به “پناهگاه میلیاردرها” خریدند. 

قبل از خروج رئیس جمهور ترامپ، از کاخ سفید ، این زوج مشغول تهیه برنامه هایی برای زندگی بعد از D.C هستند و بسیاری از املاک و زمین های زیادی را در منطقه میامی و پالم بیچ بازدید کرده اند.

جزیره خصوصی ایندین کریک ، منطقه حافظت شده  یکی از مکان های امن در فلوریدا است ، دارای یک تیم پلیسی 13 نفره فقط برای 29 ساکنی که در آن زندگی می کنند، است.

اعتقاد بر این است که این زوج  لات 4 را که متعلق به خواننده، خولیو ایگلسیاس بود ، برای ساخت یک ملک در کنار دریا خریداری کردند. به ما گفته می شود که حراج در 17 دسامبر تمام می شود.

مساحت آن 1.84 هکتار با 200 فوت اسکله اختصاصی است. این قسمت با قیمت 31.8 میلیون دلار برای فروش بود و مالیات سالانه 472،764 دلار است.

جزیره ایندین کریک نیز بیشتر از یک ساعت با باشگاه Mar-a-Lago Trump فاصله دارد. به علاوه ، برادر کوچکتر جرد ، جوشوا و همسرش ، کارلی کلوس ، امسال قبل از تولد اولین فرزندشان ، خانه ای 22 میلیون دلاری در میامی خریدند.

یک منبع آگاه از این معامله به ما گفت که ایوانکا و جارد برای خرید ملک در فلوریدا بوده اند ،چون خیلی از دوستان آنها از نیویورک به فلوریدا و همپتون نقل مکان کرده اند و گفت: “کوشنرها به دنبال خرید ملک در فلوریدا بودند ، و همچنین خانه شان را در نیویورک حفظ می کنند. “

ساکنان فعلی و سابق جزیره ایندین کریک از جمله انریکه ایگلسیاس، کارل ایکان ، نورمن برایمن ، دون شولا، آدریانا لیما، ادی لمپرت و جف سوفر هستند.

جرد و ایوانکا چهار سال گذشته را با سه فرزندش در محله معتبر Kalorama D.C زندگی کردند ، جایی که آنها ماهیانه 15000 دلار اجاره خانه از میلیونر شیلیایی Andrónico Luksic اجاره کرده اند.

آنها هنوز صاحب آپارتمانشان در شهر نیویورک در پارک آویوون هستند و قصد فروش ندارند. آنها همچنین خانه روستاییشان را توسط باشگاه ملی گلف ترامپ در بدمینستر گسترش می دهند.

نمایندگان کاخ سفید و ایوانکا از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا