سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کلی کلارکسون چگونگی سازماندهی دوباره زندگیش را بعد از طلاق از براندون بلکا ستاک، به اشتراک میگذارد.

کلی کلارکسون می خواهد بعد از طلاق از براندون بلکا ستاک ” پاکسازی کند”. این خواننده در مورد چگونگی سازماندهی دوباره زندگیش در اپیزود سه شنبه در  کلی کلارکسون شو با مهمان برنامه فران درسر صحبت کرد . 

فران درسر که قبلاً با پیتر مارک جاکوبسون ازدواج کرده بود ، گفت: “وقتی این خانه را خریدم ، از شوهر اولم طلاق گرفتم و هنوز مشغول بازی در سریال The Nanny بودم و زندگی من بسیار پیچیده و پر مشغله بود.” فران بازیگر سریال The Nanny است ،که از سال 1978 تا 1999 در شبکه CBS پخش شد. “من به چیزی احتیاج داشتم که بسیار آرام و بسیار بکر باشد تا احساس آرامش در من ایجاد شود.”

کلارکسون طعنه زد: “مثل اینکه تو در آخرین جلسه درمانی من بودی.” بخاطر اینکه من یک خانه جدید گرفتم ، بسیار تمیز.  

کلارکسون گفت: تغییراتی که ایجاد کرده به او کمک می کند تا با جدایی اش “احساس پاکسازی کند”. و گفت:”من فقط می خواستم احساس خوشبختی کنم.”  

کلارکسون و بلکاستاک بعد از تقریبا هفت سال زندگی مشترک در ژوئن از هم جدا شدند. آنها دو فرزند دارند: دختر 6 ساله ریور و پسر 4 ساله رمینگتون.

طبق اسناد دادگاه ، کلارکسون حضانت اولیه فرزندانش را به دست آورد. در حالی که اوایل کلارکسون و بلکا ستاک خواستار حضانت قانونی و فیزیکی مشترک فرزندانشان شدند ، اسناد دادگاه به دست آمده توسط ET تصویری متفاوت ارائه می کند.

در این سند آمده است: “سطح تعارض بین والدین افزایش یافته است.” “طرفین به دلیل مسائل اعتماد بین آنها ، در امر فرزندپروری مشکل دارند.”

وقتی که ET در ماه اکتبر با کلارکسون صحبت کرد ، او در مورد تأثیر آن بر روی فرزندانش صحبت کرد. و گفت من 100 درصد بیش از هر چیز دیگری در این کره خاکی به فرزندانم اهمیت می دهم.”

او ادامه داد: ” این کار سختی بود ، بله ، من مایلم تجربه ام را به اشتراک بگذارم و این بدترین تجربه است.” “منظورم این است که چند ماه گذشته به طرز وحشتناکی ناراحت کننده بوده است. اما در عین حال ، باید فکر کنم ، هوم ، آنچه می گویم در زندگی دیگران تأثیر دومینو دارد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا