سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اما تامپسون در نقش Miss Trunchbull به فیلم نتفلیکس به نام ماتیلدا می پیوندد.

در 14 ژانویه ، نتفلیکس تأیید کرد  که اما تامپسون رسماً به فیلم موزیکال  ماتیلدا می پیوندد. در این فیلم  بازیگرانی مثل  آلیشا ویر 11 ساله در نقش  the bookworm Matilda  و بازیگر لاشانا ریچ در نقش  Miss Honey  حضور دارند.

البته در سال 1996 از کتاب رولد دال برای ساخت این فیلم اقتباس گرفته شد که مارا ویلسون و دنی دیویتو  در آن بازی کردند و  کارگردانی این حس نوستالژیک را هم بر عهده داشتند .  سپس ، حدود 10 سال پیش ، دنیس کلی و تیم مینچین فیلم  کلاسیک کودکان را به نمایش West End Matilda the Musical تبدیل کردند ، که اقتباسی از نتفلیکس بود.

Deadline سال گذشته گزارش داد که Ralph Fiennes قرار است که نقش معلم  سایت استریم را بازی کند ، اما به نظر می رسد نتفلیکس تصمیم گرفته است که این قسمت برای Trelawney به جای Voldemort مناسب تر باشد. در صحنه ، این نقش قبلاً توسط بازیگران مرد ، از جمله برتی کارول و دیوید لئونارد بازی شده است که  برتی نامزد دریافت جایزه تونی شد .

در مورد تامپسون ، این بازیگر 61 ساله  همیشه ما را با هر بازی سوپرایز می کند ، چه در برنامه Late Night، Love Really یا Sense and Sensibility. در سال 2018 ، او اعتراف کرد که در اوج است ، و گفت ، “فکر نمی کنم … که در زندگی ام به اندازه الان لذت برده باشم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا