سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بلیک شلتون قصد دارد 20 پوند قبل از عروسی با گوئن استفانی کم کند.

بلیک شلتون برای عروسی اش آماده می شود. 

این خواننده 44 ساله در ماه اکتبر  از عشق دیرینه خود ، گوئن استفانی خواستگاری کرد.او  اخیراً در نمایش رادیویی Apple Music Party Barn Radio With Luke Bryan حضور یافت و در آنجا در مورد تمایلش  به کاهش وزن قبل از روز عروسی با استفانی 51 ساله ، صحبت کرد.

برایان پرسید؟ بلیک شلتون ، [آیا] برای عروسی ات 20 پوند وزن کم می کنی؟” شلتون پاسخ داد: “احساس می کنم اگر بگویم 10 باید این کار را انجام دهم ، بنابراین 10″. خب  نمی توانم مردم را ناامید کنم.”

در مورد افزایش وزن در  قرنطینه ، شلتون اعتراف کرد که ظاهر جدیدش  احساس خوبی به او نمی دهد. وی با کنایه گفت: “من تمام آینه های خانه را دوباره تنظیم کرده ام تا  وقتی از بالای آن سلفی می گیریم خوب به نظر بیاید ،چون من حتی نمی توانم از آینه به خودم نگاه کنم.” “بنابراین من آنها را  نوعی زاویه دار قرار دادم.”

و گرچه او از ظاهر خود چندان مطمئن نیست ، اما به نظر می رسد که شلتون با اعتماد به نفس از استفانی می خواهد تا عروسش شود.

. شلتون درباره پایبندی استفانی به پروتکلهای بهداشتی COVID-19  گفت: “او در مورد این قرنطینه بسیار قدرتمند است ، که بسیار عالی است … او تنها کسی است که می توانم ببینم ، همین. “وقتی شما یک آدم سربلند و لجبازی مثل خودم هستید که من به شما پیام می دهم و می گویم:” مرد ، گوئن اجازه نمی دهد من بروم. ” این سخت است. شرم آور است. “

در سپتامبر سال 2020 ، شلتون در برنامه الن دی جنرس درباره ظاهر جدیدش گفت  که استفانی موهای او را خاکستری رنگ کرده است. او در آن زمان به شوخی گفت: “من واقعاً این را دوست داشتم حتی اگر در حین قرنطینه 117 پوند اضافه نمی کردم ، آن را خیلی بیشتر  دوست داشتم.” “فکر می کردم این باعث جوان تر به نظر رسیدن من می شود ، اما هنوز هم به همان اندازه چاق هستم.  در واقع سعی می کنم وزن کم کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا