سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

بن افلک و آنا د آرماس بخاطر بچه های بن از هم جدا شدند اما میتوانستند باهم صلح کنند.

منابع به طور اختصاصی به Page Six می گویند ، بن افلک و آنا د آرماس درمورد اینکه آیا با هم خانواده داشته باشند، اختلاف پیدا کردند. اما منابع فکر می کنند که فرصتی برای آنها وجود دارد و میتوانند با هم آشتی می کند.

Page Six روز دوشنبه جدایی آنها را تأیید کرد ، و منبعی به ما گفت این زوج تقریباً یک سال باهم در “جاهای مختلف” زندگی کردند و جدایی آنها بخاطر فرزندان بن بوده است.

یک منبع نزدیک به این زوج گفت: “بن تمایل ندارد که بچه های بیشتری داشته باشد.” “آنا 30 ساله است و این یک فسخ معامله بود.”

” افلک 48 ساله دارای سه فرزند – ویولت 14 ساله ، سرافینا 11 ساله و ساموئل 8 ساله -از همسر سابقش جنیفر گارنر است و آنا د آرماس ، 32 ساله ، بچه ندارد. منبع نزدیک دیگر به این زوج گفت: “بن در جای دیگری برای تشکیل خانواده جدید نیست. او و آنا هر دو سه پروژه در دست دارند و بن روی خانواده و کارش تمرکز کرده است. ” در حالی که به ما گفته شده است که تصمیم برای جدایی دو طرفه و دوستانه بوده است اما دوستان فکر میکنند که آنها باهم آشتی میکنند.”

یک منبع گفت: “آنها می توانند به هم برگردند.” “آنها عاشق هم هستند. افرادی که آنها را می شناسند معتقدند که این جدایی موقتی است. ” این دو برای اولین بار در صحنه فیلمبرداری فیلم “Deep Water” با هم آشنا شدند و همانطور که Page Six گزارش داد ، مارس گذشته آنها از یک سفر عاشقانه در هاوانا باهم خوش میگذارنند.

آنها در لس آنجلس باهم بودند اما بعد از قرنطینه ، آنا برای دیدار با خانواده اش سفر کرد ، و این باعث ایجاد روابط سرد بین آنها شد. آنا دلش نمیخواست در لس آنجلس بماند و بن هم از آنجایی که بچه هایش در لس آنجلس هستند مجبور بود آنجا باشد.”

 The Post روز دوشنبه گزارش داد که د آرماس بعد از جدایی به خانه ای 20 میلیون دلاری افلک نقل مکان کرده و ماه گذشته خانه خودش را در ونیز ، کالیفرنیا انتقال داده است و بعد از جدایی به دنبال خانه های اجاره ای در غرب هالیوود بوده است.

نمایندگان آنها بلافاصله توضیحی در اینباره ندادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا