سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن بخاطر اینکه Biden’s @POTUS او را فالو کرده واکنش نشان میدهد.

کریسی تیگن دوباره به رادار POTUS بازگشته است.

کریسی ، 35 ساله ،با خوشحالی فهمیده که او تنها چهره مشهوری است که حساب کاربری جو بایدن در POTUS بعد از سوگند در روز چهارشنبه او را دنبال میکند.

این سوپرمدل در واکنش به این خبر واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: “ای خدا ، !!!!!!!!!!”

حساب توییتر POTUS تنها 11 حساب دیگر را دنبال کرده است که همگی به کاخ سفید وابسته هستند از جمله بانوی اول جیل بایدن ، معاون رئیس جمهور کمالا هریس و جنتلمن دوم داگلاس امهوف.

این اقدام بعد از آن صورت گرفت که تیگن با ارسال پیامی به Biden ، خواستار پیگیری شد و نوشت: “سلام جو بایدن من چهار سال است که توسط رئیس جمهور سابق بلاک شده ام ، آیا می توانم follow plz بگیرم.”

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در سال 2017 بعد از  این پیام تیگن در توییتر او را مسدود کرد ، “هیچ کس تو را دوست ندارد”. در همین حال ، توییتر در اوایل این ماه “به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت” به دنبال محاصره حامیانش در پایتخت ، حساب “RealDonaldTrump” ترامپ را “برای همیشه معلق” کرد.

بعد از پیگیری بایدن ، تیگن نوشت ، “قلب من ، خدای من ، سرانجام می توانم توییت های رئیس جمهور را ببینم.”

تیگن، همسرش جان لجند ، را در اجرای مراسم تحلیف همراهی کرد – اما اوایل این هفته در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت که با خوشحالی پستی در مورد سفر خانوادگی به دی سی ارسال کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا