سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ونسا برایانت در اولین سالگرد همسر و دخترش کوبه و جیانا برایانت عزاداری می کند.

روز سه شنبه ، ونسا برایانت اولین سال درگذشت دلخراش شوهر فقیدش ، کوبه برایانت ، اسطوره NBA و دختر نوجوانش ، جیانا را عزاداری کرد . او یادداشت تکان دهنده یکی از بهترین دوستان جیانا را به اشتراک گذاشت.

ونسا سی و هشت ساله – که همچنین مادر دختران ناتالیا 18 ساله ، بیانکا ، 4 ساله و کاپری 1 ساله است – نامه را در  اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در کنار آن یک پیام صمیمانه نوشت.

ونسا در کپشن خود شروع کرد: “امروز این نامه دلنشین را از یکی از بهترین دوستان جیانا ، اوبری دریافت کردم.” “من تو را دوست دارم Aubz (همانطور که جیجی من به تو می گوید). بسیار ممنونم که برخی از خاطرات خود را از جی جی من با من به اشتراک گذاشتی و اجازه دادی آنها را در اینجا به اشتراک بگذارم.”

او ادامه داد ، “جیجی من باورنکردنی بود و من از نامه متفکرانه شما واقعاً قدردانی می کنم. او خیلی شما را دوست دارد. من خیلی دلم برای دخترم و کوبی  تنگ شده است. هنوز نمی تونم درک کنم که چرا و چجوری این حادثه برای چنین انسانهای زیبا ، مهربان و شگفت انگیز اتفاق افتاده. هنوز باورم نمیشه . جی جی هنوز هم مامان به تو افتخار می کنه. من شما را دوست دارم! “

ونسا با استفاده از هشتگ های “#PlayGigisWay” ، “#Mambacita” ، “#Mamba” ، “#DaddysGirl” و “#GirlDad” این پست را به پایان رساند.

اوبری  دوست جیانا در یادداشت گفت: “… اگر من  مادر شدم ، امیدوارم دخترم دقیقاً مانند دخترت شما شود.” “عشق [جیانا] به زندگی چیزی است که من بی وقفه تحسینش می کنم … او به بقیه دنیا لبخند خواهد زد.”

، اوبری نوشت: “بعضی اوقات من دچار ناامیدی می شوم و درمورد او فکر می کنم و می توانم آنچه را که اگر چند سال بیشتر داشته باشد ، به دست بیاورم. اما اخیراً به این نشانه ها فکر می کردم که این زمین. مبارزات او برای برابری در ورزش باعث شد تا جهان درباره عقاید موجود تجدید نظر کند ، او به همراه آقای برایانت چرخ ها را به حرکت درآورد. ” “

صبح 26 ژانویه سال 2020 ، کوبه ، جیانا و گروهی از دوستانش – از جمله سارا و پایتون چستر ، کریستینا ماوزر ، جان آلتوبلی ، همسرش کری آلتوبلی و دخترش آلیسا آلتوبلی – در حال رفتن به یک بازی بسکتبال بودند. در یک هلی کوپتر به سرپرستی آرا زوبایان که در نهایت در کالاباساس ، کالیفرنیا سقوط کرد. در آن زمان کوبه 41 ساله بود و جیانا 13 ساله.

هنگام مرگ ، کوبه چهار سال بود که  از NBA بازنشسته شده بود  و در راس منافع برجسته تجاری از جمله اردوگاه بسکتبال ، آکادمی ورزشی مامبا و آژانس چندرسانه ای ، Granity Studios بود. 

کوبه پس از کسب پنج عنوان قهرمانی با لس آنجلس لیکرز ، همچنان در کنار بزرگانی مانند مایکل جوردن و لبرون جیمز ، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال در همه زمان ها قرار می گیرد.

طی 12 ماه گذشته ، ونسا ادای احترام بسیاری به همسر و دخترش کرده است. او همچنین در یادبود عمومی این دو در 24 فوریه سال 2020 ، تقریباً یک ماه پس از مرگ آنها ، صحبت کرد.

ونسا در جشن زندگی گفت: “او بهترین خندیدن را داشت”. “آن ( لبخند) مسری ، خالص و اصیل بود. کوبه و جیانا به طور طبیعی به سمت یکدیگر گرایش داشتند.”

ونسا با ابراز احترام به عشق پدرانه شوهرش ، گفت: ” او همیشه به دختران می گفت که چقدر زیبا و باهوش هستند. او به آنها یاد داد که چگونه شجاع باشند. “

تقریباً دو هفته قبل از سالگرد رسمی ، ونسا در مورد مقابله با غم و اندوه در اینستاگرام افتتاح کرد.

او نوشت: “یک روز شما در لحظه می خندید و روز دیگر احساس زنده بودن نمی کنید.” “من می خواهم این را برای افرادی بگویم که با غم و اندوه و از دست دادن  دست و پنجه نرم می کنند. دلیل خود را برای زندگی پیدا کن. من می دانم که سخت است.”

ونسا افزود: “مرگ تضمین شده است اما زندگی در بقیه روز اینطور نیست.” “دلیل خود را پیدا کنید.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا