سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اورین سوی در طی جدایی ، رکوردهای طلای فیل کالینز را به مزایده گذاشت.

همسر سابق فیل کالینز ، اورین سوی ، سوابق طلای خواننده و جوایز ترانه او را فقط با 100 دلار به فروش می رساند.

سال گذشته کالینز، خواننده 69 ساله “Sussudio” شکایت کرد تا سوی و شوهر فعلی او ، توماس بیتس را از خانه اش بیرون کند.

در ماه اکتبر ، سوی موافقت کرد که در ازای تسویه حساب جزئی، خانه 40 میلیون دلاری را تا 21 ژانویه ترک کند. حالا که سوی از خانه اش نقل مکان کرده است ، تعدادی از کالاها را با گالری های Kodner (یک سازمان حراج در فلوریدا) به حراج گذاشته است.

یک ضبط طلای “The Principle of Moments,” از رابرت پلانت که به کالینز داده شده است چون توسط برچسب او Es Paranza منتشر شده است ، در حال حاضر با 100 دلار به فروش میرسد. مقدار زیادی از “جایزه های مختلف Assisted Phil Collins” نیز 100 دلار است.

سوی همچنین در حال فروش تعدادی کیف و لباس برند شنل ، و مجموعه ای از جواهرات گران قیمت الماس ، کفش های کتانی گران قیمت و چندین ساعت رولکس است. اقلام غیرمعمولی بیشتر شامل کلکسیون تمبر شراب به قیمت 50 دلار ، گردنبند جمجمه تراشیده شده و الماس 10.35 قیراط با قیمت 600 تا 800 هزار دلار است.

یک نماینده به us می گوید ، “او به خانه کوچکتر نقل مکان می کند و از شر برخی از لباس ها و جواهرات خود که دیگر نمی پوشد خلاص می شود … منظورم این است که ، او 5،000 جفت کفش دارد و فقط دو پا دارد – نمی تواند” همه آنها را بپوشد! “

سوی و کالینز در سال 1999 ازدواج کردند ، اما آنها در سال 2006 طلاق گرفتند. آنها در سال 2016 دوباره با هم ازدواج کردند ، اما وقتی که کالینز فهمید سوی  مخفیانه با بیتس ازدواج کرده است ، همه چیز دوباره خراب شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا