سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

نام مگان مارکل از شناسنامه آرچی حذف شد اما این به درخواست او نبود.

نماینده مگان مارکل می گوید ، نام مگان مارکل از شناسنامه پسر او و  پرنس هری آرچی هریسون حذف شده است ، اما او خواهان این ویرایش نبود. 

روز شنبه ، 30 ژانویه ، روزنامه سان ادعا کرد که در “اقدامی بی سابقه  در زمینه حذف” نام و نام خانوادگی اش ، ریچل مگان ، از شناسنامه حذف شده ، به طوری که فقط عنوان او در جای مخصوص مادر نوشته شده، “اعلیحضرت سلطنتی دوشس ساسکس” “این گزارش را  روز یکشنبه ، 31 ژانویه ، سخنگوی مگان ، دوشس ساسکس اعلام کرد. 

سخنگو در بیانیه ای به E  نیوز گفت: “تغییر نام شناسنامه در سال 2019 توسط کاخ انجام شد و توسط اسناد مقامات ارشد کاخ تایید شد.””این را نه مگان و نه هری در خواست کرده بودند. 

کاخ باکینگهام  از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است. 

گزارش سان شامل تصویری از کپی 21 ژانویه از یک سند رسمی است که نشان می دهد نام مگان در ژوئن 2019 از طرف سردبیر کل ثبت نام از شناسنامه حذف شده است. همچنین بیان می شود که نام و عنوان هری نیز از Royal Highnness Henry Charles Albert David Duke of Sussex به Royal Highness Prince Henry Charles Albert David Duke of Sussex تغییر کرده است. 

سان گزارش داد که تغییر نام در میان گزارشاتی مبنی بر اختلاف بین پرنس هری و برادرش شاهزاده ویلیام انجام شده است. بعداً تأیید شد که میان آنها تنش وجود دارد. سان گفت که ویرایش شناسنامه را می توان به عنوان تحقیری از ویلیام و همسرش کیت میدلتون دانست که نام رسمی او  کاترین در شناسنامه سه فرزندشان ذکر شده است.

سان همچنین گزارش داد که تغییر نام همچنین می تواند به عنوان همسو شدن  مگان با مادر فقید هری پرنسس دیانا تلقی شود. نام او هم در شناسنامه فرزندانش حذف شده بود و  از عنوان “Her Royal Highness the Princess of Wales” استفاده کرده بودند. 

در بهار سال 2020 ، کناره گیری مگان و هری به عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی اعلام  شد. به عنوان بخشی از توافق نامه خروج ، این زوج موافقت کردند که عناوین “سلطنتی شان”  را کنار بگذارند ، دقیقاً همان کاری که دیانا هنگام طلاق از  پدر هری و ویلیام ، پرنس چارلز انجام داد.

مگان و هری ماه ها قبل از اجرایی شدن کناره گیری از مقام سلطنتی به کانادا نقل مکان کردند. در آن تابستان ، آنها در ایالت محل تولد او کالیفرنیا اقامت کردند و در آنجا خانه ای در مونتسیتو ، نزدیک سانتا باربارا خریداری کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا