سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

خانواده تونی بنت فاش کردند که او به آلزایمر مبتلا است.

تونی بنت به بیماری آلزایمر مبتلا است.

خانواده این خواننده خبر را در شماره جدید مجله AARP تأیید کردند و گفتند که او در سال 2016 به آلزیمر مبتلا شده است اما دو سال بعد علائم اصلیش شروع شد، درست زمانی که او با لیدی گاگا آلبومی ضبط می کرد.

همسرش ، سوسن بنت ، به مجله گفت: “دلم برای خیلی چیزهای او تنگ شده.” “چون او دیگر تونی قدیمی نیست … اما وقتی او آواز می خواند ، همان تونی پیر است.”

وضعیت تونی 94 ساله از زمان تشخیص بیماریش پیشرفت کرده است ، اما به گفته این مجله ، او خوشبختانه “نسبت به بیمارانی که راه خانه شان را گم میکنند یا دچار ترس و عصبانیت یا افسردگی میشوند، در امان مانده است.”

بنت برای اولین بار در سال 2015 وقتی در به خاطر سپردن نام موسیقیدانان دیگر دچار مشکل شد ،درباره سلامتیش نگران شد. . سوسن لیستی از اسامی را تهیه کرد و روی پیانو او گذاشت که باعث ناراحتی او شد. در عوض ، او می خواست به دکتر برود ، و یک متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان لنوکس هیل در شهر نیویورک بیماری او را تشخیص داد و در سال 2016 آن را تأیید کرد.

 Gayatri Devi ، دکتر تشخیص دهنده بیماری بنت ، به مجله گفت: “او در سن 94 سالگی کارهای زیادی را انجام می دهد که بسیاری از افراد بدون زوال عقل نمی توانند انجام دهند.” “او واقعاً نماد امید برای کسی است که دارای اختلال شناختی است.”

سوسن ، همسر سوم بنت، همچنین بر رژیم مدیترانه ای و رژیم ورزشی او نظارت دارد ، که نشان داده شده است هر دو به کندی روند از دست دادن حافظه کمک می کنند.

Dr. Gayatri Devi  گفت: “من از میزان فداکاری او متاثر شده ام.” “سوسن همچنین انتظارات زیادی از تونی دارد. من فکر می کنم سوسن به عنوان یک معلم کمک می کند ، و او همچنین بسیار عاشق تونی است. و تونی از او توقع دارد. “

Devi سوسن را که از سال 2007 با بنت ازدواج کرده است تشویق کرد که شوهرش را تا آنجا که می تواند در آواز و اجرا حمایت کند ، زیرا این کار باعث تحریک مغز او می شود. بنت هفته ای دو بار به تمرین ادامه می دهد.

سوسن گفت که او امیدوار است که پایان کار برای همسرش آرام باشد ، و به یاد می آورد که همسر شان کانری گفته بود که وقتی او سال گذشته درگذشت، در خواب آرام و عمیقی رفت .

سوسن به AARP گفت: “من امیدوارم که برای تونی هم این چنین باشد.” “امیدوارم که او فقط یک شب بخوابد و همین شود.  من امیدوارم و دعا می کنم که او به نوبه خود بدتر نشود که این واقعا جنون بدی است. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا