سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیسون سودئیکیس بعد از جدایی از اولیویا وایلد با مدل انگلیسی کیلی هزل وارد رابطه شده است.

جیسون سودئیکیس بعد ، از جدایی با اولیویا وایلد -که الان با خواننده سوپراستار هری استایلز  رابطه دارد-اوقاتش را با مدل معروف بریتانیایی می گذراند. 

منابعی در لندن به Page Six تأیید کردند ،سودئیکیس ستاره سابق “Saturday Night Live” – ​​که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال اپل تی وی “تد لسو” در لندن است – در پی جدایی با وایلد ، به مدل کیلی هازل نزدیک شده است.

رابطه سودئیکیس با هازل ، که برای اولین بار توسط Sun’s UK فاش شد ، به خوبی پیش می رود

یک منبع به Sun گفت: “وقتی جیسون از رابطه همسرش و هری باخبر شد ، کیلی یکی از افرادی بود که به او نزدیک شد.  

“سودئیکیس از هری دعوت کرد که برای یک شام با دوستانش در لس آنجلس به او بپیوندد. آنها با همدیگر دیدار کرده اند. “

خبرگزاری افزود: “جیسون احساس می کند خیلی زود است که بتواند وارد یک رابطه جدید شود.”

هزل که حالا 34 ساله است ، برای اولین بار در سال 2004 به عنوان یک دختر Sun Page 3  مشهور شد. او آخرین حضورش را در سال 2009 در این پیج انجام داد و سپس بر روی حرفه بازیگری تمرکز کرد.

در سال 2012 ، او به لس آنجلس نقل مکان کرد ، دروس بازیگری را گذراند و شروع به دریافت نقش در فیلم هایی از جمله “Like Crazy” در کنار جنیفر لارنس کرد. گفته می شود که او برای اولین بار با سودئکیس 45 ساله در طول فیلمبرداری فیلم “Horrible Bosses 2” در سال 2014 آشنا شده است.

 Sun گزارش داد که سال گذشته او به لندن بازگشت و مدت کوتاهی با دیوید والیماس بازیگر کمدین رابطه داشت. اما او هنگام ورود به لندن برای فیلمبرداری “تد لسو” ، درمورد مربی فوتبال آمریکایی که بعد از جدایی با وایلد ، برای مدیریت یک تیم فوتبال انگلیس آورده شد ، با او آشنا شد.

سودئیکیس نویسنده و بازیگر هالیوود جدا شدن از وایلد را بعد از هفت سال زندگی مشترک در ماه نوامبر تایید کرد. وایلد این هفته با چمدان هایش از خانه مشترکش با سودئیکیس  بیرون آمد و به خانه هری استایلز رفت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا