سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی ایلیش در مورد جدایی از دوست پسر سابقش Q صحبت می کند: “من خوشحال نبودم”

بیلی ایلیش برای اولین بار در مورد دوست پسر سابقش ، یک خواننده رپ به نام براندون آدامز که نام هنری 7: AMP است ، صحبت می کند.

خواننده 19 ساله “Bad Guy” در مستند جدید تلویزیونی اش در  + TV Apple به نام  Billie Eilish: The World’s a Little Blurry ، نگاهی به رابطه اش با نوازنده ای  که او را “Q.” می نامد به طرفدارانش ارائه می دهد. .

در ابتدا ، ایلیش تلفنی با او صحبت می کند و می گوید  ، ” دوستت دارم و عاشق تو هستم.” با این حال ، در پایان این مستند ، الیش و Q از هم جدا شدند.

“من فقط خوشحال نبودم. من چیزهای مشابهی که  او می خواست را نمی خواستم و فکر نمی کنم این برای او عادلانه باشد. “من هرچند او را دوست دارم ، که این کار را دشوارتر کرد و من  شخص دیگری را پیدا نکردم.” “من عشقم به او را کنار نگذاشتم من فقط مدتی را دور از او گذراندم ‘ من نمی خواهم او را درست کنم. من نمی توانم او را درست  کنم. من سعی کردم. “

این فیلم همچنین چندین لحظه را نشان می دهد که به نظر می رسد الیش از Q  ناامید شده است. .

پیش از اجرای الیش در کوآشلا ، این دو یک لحظه زیبا را سپری می کنند که Q از او می خواهد موهایش را به روشی خاص آرایش کند و او این کار را می کند. او  سپس “All the Good Girls Go to Hell” را برای او می خواند تا متن ترانه را تمرین کند.

هرچند بعد از  این لحظه شیرین ، الیش متن ترانه را فراموش می کند و از بهم ریختن بسیار ناراحت می شود ، بنابراین تصمیم می گیرد با دوست پسر خودش که در جشنواره شرکت می کند تماس بگیرد. “می تونی بیای اینجا؟” او از او می پرسد. “نمیتونی منو ببینی؟”

او آرام آرام غمگین می شود و قبل از اینکه تلفن را قطع کند   می گوید: “منظورت چیست ،” سعی کن؟ 

بعداً ، Q خودش را می زند به دیوار و دستش می شکند  و ایلیش برای یک دوست توضیح می دهد ، “من سعی می کنم او را به درمانگر برسانم. او بسیار خود ویرانگر است.”

در صحنه ای دیگر ، بیلی درباره اینکه دوست پسرش  برای روز ولنتاین چیزی به او نداده است صحبت می کند  وقتی کسی  ازش پرسید  تعطیلات را  چجوری جشن گرفتید . او می گوید: “هدیه ای نگرفتم.. و شب قبل ، او واقعاً عجیب و غریب بوده است.”

Billie Eilish: The World’s a Little Blurry اکنون در اپل تی وی + پخش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا