سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دمی لواتو درباره تصور غلط مصرف مواد در گذشته خودش صحبت می کند.

دمی لواتو ممکن است در مورد تجربیات گذشته خود در رابطه با سو مصرف مواد مخدر صریح باشد ، اما هنوز هم برخی باورهای غلط وجود دارد که وی می خواهد آنها را برطرف کند.

اولین تصور اشتباهی که او در یک قسمت آینده از پادکست Yeah No, I’m Not Okay بهش اشاره کرده این ایده است که “اگر مردم از مواد مخدر استفاده می کنند یا اگر با یک اختلال خوردن یا خودزنی روبرو هستند  یعنی اینکه که می خواهند بمیرند “

دمی توضیح می دهد که او معتقد است که اعتیادش “من را از مرگ متوقف کرد” ، قبل از اینکه اضافه کند ، “به همان روشی که تقریباً مرا کشت ، زندگی من را گاهی نجات داد ، چون بعضی اوقات با فکر خودکشی ام  کنار آمدم. 

حالا ، پس از معالجه ، ستاره 28 ساله می گوید که او باور کرده است “من به آن مکانیسم های مقابله ای متوسل شدم زیرا من واقعاً آنقدر درد داشتم که نمی خواستم بمیرم و نمی دانستم چه چیز دیگری باید انجام دهم ا.”

وی می افزاید: “من در مواقعی که توانسته ام بهترین کار را انجام دادم و اکنون که ابزار و منابع دیگری در اختیار دارم ، می دانم چگونه  مقابله کنم و چگونه می توانم کنار بیایم تا دیگر مجبور نشوم به این رفتارها متوسل شوم.”

و همانطور که دمی قبلاً گفته است ، او به دلایل زیادی در مورد تجربیات گذشته خود آزاد است ، اما انگیزه اصلی او این است که به دیگران بفهماند “همه ما مبارزه می کنیم”.

دمی می گوید وقتی نوجوان بود تا زمان بزرگتر و مشهور بودن نمی فهمید که چقدر مسائل سلامت روانی رایج است. او به یاد می آورد ، “من به مردم در رسانه ها نگاه می کردم و  خودم را با آنها  مقایسه می کردم ، به اندازه کافی خوب نبودم ، به اندازه کافی لاغر نبودم ، و تعجب می کردم که چطور این افراد زندگی می کنند  که بسیار عالی به نظر می رسند اما با این وجود من خیلی مشکل دارم. و وقتی که من در کانون توجهات قرار گرفتم اونوقت با خودم گفتم ، “اوه ، اینجا  همه چی کامل نیست ، هیچ کس زندگی کاملی ندارد ، فقط  این شکلی به نظر می رسد.”

حالا ، دمی می گوید که او سعی در ارائه تصویر خاصی از خودش ندارد و همچنین سعی نمی کند قالبی متناسب با آن باشد. درعوض ، خواننده  می گوید که خودش را وقف “شخصی که امروز در زندگی خودم بیشتر با او شناخته می شوم” کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا