سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هری و ویلیام بعد از مصاحبه با اپرا “کانال های ارتباطی با هم ” را باز کرده اند.

منابع به Page Six گفتند ، شاهزاده هری و پرنس ویلیام در پی مصاحبه هری با اپرا وینفری به دنبال راه هایی برای گفتگو خصوصی هستند.

یکی از منابع در انگلیس گفت: “آنها کانالهای ارتباطی را باز کرده اند.”

اگرچه دقیقاً مشخص نیست که آنها چقدر با هم تماس داشته اند ، اما پس از بیان همه چیز ، که در آن هری و همسرش ، مگان مارکل ، خانواده سلطنتی را به ظلم و نژادپرستی متهم کردند همچنان در حال گفتگو هستند.

در همین حال ، روز پنجشنبه از ویلیام ، دوک کمبریج سوال شد که آیا با برادرش صحبت کرده است یا خیر.

او گفت: “نه ، من هنوز با او صحبت نکرده ام ، اما صحبت خواهم کرد.”

همانطور که گزارش کردیم ، این دو برادر – که قبلاً بهم بسیار نزدیک بودند –  یک سال از طریق واتس اپ با هم ارتباط برقرار کرده اند.

در طول مصاحبه روز یکشنبه گذشته ، هری به وینفری گفت که هنوز هم علاقه زیادی به برادرش دارد.

او گفت: “همانطور که ​​قبلاً گفتم ، من ویلیام را  خیلی دوست دارم.” “ما با هم جهنم را پشت سر گذاشته ایم و تجربه مشترکی داریم ، اما در مسیرهای مختلف هستیم.”

مصاحبه اپرا این هفته خانواده سلطنتی را در حالت دفاعی قرار داد.

خود ملکه الیزابت مجبور شد در مورد اینکه آیا اظهارات نژادپرستانه در مورد رنگ پوست مگان و هری ، ارچی ، گفته شده است، بیانیه ای صادر کند و بگوید “خاطرات ممکن است متفاوت باشد”.

روز پنجشنبه ،از ویلیام در یک رویداد عمومی در مورد اظهار نظر رنگ پوست سوال شد.

خبرنگاری پرسید:”آیا خانواده سلطنتی یک خانواده نژادپرست است؟” ،او پاسخ داد ، “ما خانواده نژادپرستی نیستیم.”

 وقتی که خبرنگار Sky News ، اینزامام رشید ، این سوال را پرسید، ویلیام و همسرش کیت میدلتون برای بازدید از یک برنامه ریزی طولانی مدت از School2 در شرق لندن به منظور ترویج برنامه روانشناسی کودکان به سر می بردند.

یک منبع سلطنتی در میان شایعات مبنی بر طرح سوالات ، گفت: “آنها از قبل برنامه ریزی نشده بودند. البته ، ویلیام و کیت احتمالاً انتظار داشتند کسی چنین چیزی را بپرسد – اما این برنامه ریزی شده نبود ، آنها نمی دانستند چه چیزی از آنها پرسیده خواهد شد. “

 با این حال ، نظرات مختصر ویلیام مفسرانی مانند نیکش شوکلا ، نویسنده کتاب “کودک قهوه ای: خاطره ای از نژاد ، خانواده و خانه” را ناامید کرد.

شوکلا گفت که اظهارات ویلیام “به جای بحث در مورد نژادپرستی” یک محافظ ضد گلوله دفاعی است.

او به آسوشیتدپرس گفت: ” چیزی که گفته اید از آن به عنوان نژادپرستانه یاد می شود واقعاً ناخوشایند است ، اما آنچه در مرحله بعدی انجام می دهید اهمیت دارد.”

“و آنچه که من دیده ام خانواده سلطنتی … در جایگاه بازجویی از این نژادپرستی است ، آنها گفته اند ،” ما یک خانواده نژادپرست نیستیم “، که برای حرکت به جلو کار بسیار سختی است.”

سخنگوی هری و مارکل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا