سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس جنر سکوتش را در مورد طلاق کیم کارداشیان و کانیه وست شکست.

کریس جنر در مورد تصمیم کیم کارداشیان برای طلاق از کانیه وست صحبت می کند.

ستاره Keeping Up With the Kardashians در حالی که در پنجشنبه ، 18 مارس در نمایش Kyle & Jackie O Show حضور داشت، آرزوهای خود را برای این زوج به اشتراک گذاشت که آنها راه های جداگانه شان را ادامه می دهند در حالی که هنوز بر روی پدر و مادر بودن تمرکز می کنند.

کریس به اشتراک گذاشت: “من فکر می کنم همیشه در هر زمان سخت خواهد بود … می دانید ، بچه های زیادی وجود دارد.” “چیز خوب در مورد خانواده ما این است که ما برای همدیگر هستیم و از هم  حمایت می کنیم و خیلی خیلی همدیگر را دوست داریم بنابراین تمام چیزی که من می خواهم این است که آن دو  خوشبخت باشند. و من می خواهم بچه ها خوشحال باشند. .”

او افزود ، “من فکر می کنم همه ما این خواسته را برای خانواده های خود داریم ، فقط اینکه بتوانیم بهم محبت و قدر دانی کنیم و همه خوب باشند. این همان چیزی است که شما به عنوان یک مادر می خواهید.”

برگردیم به 19 فوریه ، کیم رسماً با تقاضای طلاق در لس آنجلس به ازدواج خود پایان داد. دلیل طلاق “اختلافات آشتی ناپذیر” است. . او همچنین خواستار حضانت قانونی و جسمی مشترک چهار فرزندی شد که آنها مشترک هستند.

با شروع فصل آخر Keeping Up With Kardashians در 18 مارس ، از کریس سوال شد که آیا طلاق نشان داده می شود در برنامه ؟ او جواب داد. از الان ، گفتنش خیلی زود است.

کریس توضیح داد: “من نمی دانم که آنها در نهایت  چه تصمیمی گرفته اند ، ما حتی اولین نمایش را هنوز ندیده ایم.” اما من فکر می کنم که این یک لحظه خصوصی برای آنها است. کیم می خواست در زمان خودش با خانواده خودش با این مسئله کنار بیاید … ، من مطمئن باشید او آنچه را که باید بگوید خواهد گفت. “

تا آن زمان ، هر دو طرف در حال تطبیق با شرایط عادی جدید خود هستند که هنوز هم وقت زیادی را با North ، Saint ، Chicago و Psalm West در بر می گیرد.

“کیم فکر می کند مهم است که بچه ها با پدرشان رابطه داشته باشند و او قسمت بزرگی از زندگی آنها باشد” ، یک منبع جداگانه نزدیک به ستاره قبلا گفته بود : “در حال حاضر ، بچه ها در درجه اول با کیم بوده اند و در خانه  او زندگی می کنند. هر زمان که کانیه بخواهد آنها را ببیند ، می تواند. کیم مانع او نمی شود.”

این منبع افزود: “کیم مطمئن نیست که آینده چگونه خواهد بود ، اما او برای کانیه شفاف سازی کرده که هر وقت بخواهد می تواند با آنها وقت بگذراند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا