سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل و پرنس هری اولین سریال نتفلیکس را اعلام کردند – و هری جلوی دوربین ظاهر می شود!

اولین پروژه مگان مارکل و پرنس هری با نتفلیکس بر روی یکی از پرشورترین اهداف دوک ساسکس تمرکز خواهد کرد.

Invictus Games ، مسابقه ای به سبک پارالمپیک برای پرسنل  مجروح و سربازان باسابقه که توسط هری در سال 2014 تاسیس شد ، روز سه شنبه اعلام کرد که تولیدات Archewell این زوج در حال ساخت مستندهایی برای Netflix در این رویداد هستند. Heart of Invictus ، عنوان  این پروژه ،درباره ورزشکارانی هست که برای بازیهای Invictus در لاهه ، هلند آماده می شوند ، که قرار است در سال 2022 برگزار شود.

پرنس هری در بیانیه ای گفت: “از همان اولین بازیهای Invictus در سال 2014 ، ما می دانستیم که هر رقیب به روش استثنایی خودش در ایجاد  انعطاف پذیری  و عزم راسخ سهیم خواهد شد.” “این مجموعه به جوامع در سراسر جهان دریچه ای برای داستانهای پرتحرک و شورانگیز این رقبا در سال آینده به هلند خواهد داد.”

او  افزود: “به عنوان اولین سری Archewell Productions با Netflix ، با مشارکت بنیاد بازی های Invictus ، من برای  این سفر پیش رو هیجان زده هستم. ” 

کارگردان بریتانیایی برنده اسکار ، اورلاندو فون اینسیدل و تهیه کننده جوانا ناتاسگارا قرار است این پروژه را رهبری کنند. پرنس هری علاوه بر تهیه کنندگی اجرایی Heart of Invictus ،  جلوی دوربین ظاهر خواهد شد.

“این مجموعه چند اپیزودی در حین تمرین به رقبا ملحق می شود و در طول مسیر داستان های قدرتمندی از انعطاف پذیری و امید را به نمایش می گذارد. این مجموعه همچنین هنگام تلاش برای آماده سازی برای بازی ها ، برگزارکنندگان را به تعویق می اندازد و  به بهار آینده موکول می شود .

مگان 39 ساله و پرنس هری 36 ساله سال گذشته قراردادی چند ساله با نتفلیکس امضا کردند. کمپانی سازنده آنها قرار است مستندها ،  مستند ، فیلم های سینمایی ، نمایش های فیلمنامه ای و برنامه های کودک را به طور انحصاری برای این سیستم پخش جریانی بسازد.

مگان و هری در بیانیه ای گفتند: “زندگی ما ، هر دو مستقل از یکدیگر و همچنین به عنوان یک زن و شوهر ، به ما اجازه داده است تا قدرت روحیه انسانی را درک کنیم: از شجاعت ، مقاومت و نیاز به ارتباط.” جوامع گوناگون و محیط های آنها ، تا درخشان کردن اهداف در سراسر جهان ، تمرکز ما بر ایجاد محتوایی خواهد بود که باعث اطلاع رسانی و همچنین امیدواری شود. “

رید هاستینگز ، مدیر عامل شرکت نتفلیکس در ماه سپتامبر در Squawk Box CNBC حضور پیدا کرد  و پیش بینی کرد که مگان و هری “برخی از جذاب ترین و پربیننده ترین برنامه های سال آینده” را می سازند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا