سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Big Sky: میشل وینتیمیلا و سباستین روشه به سریال درام ABC می پیوندند.

Big Sky بعد از تعطیلات نیم فصل سه شنبه شب با یک رویداد دو اپیزودی به ABC بازمی گردد و بینندگان به زودی شاهد دو بازیگر تکراری – میشل وینتیمیلا و سباستین روشه خواهند بود. بازیگران این سریال شامل کاترین وینیک ، کایلی بانبری ، برایان گراگتی ، ددی فایفر ، ناتالی آلین لیند ، جید پتیجون ، جسی جیمز کایتل ، والری مهافی ، جان کارول لینچ و رایان فیلیپ هستند. این سریال که توسط دیوید ای.کلی اساخته شده است ، جستجوی دو دختر گمشده در مونتانا را دنبال می کند.

Deadline در مورد نقش هایی که این شخصیت ها در Big Sky بازی خواهند کرد ، توضیح داد:

“وینتیمیلا نقش آمایا را بازی خواهد کرد ، دختر گیل آمایا ، مدیر دامداری خانواده کلاینسر. رزی در نزدیکی بلیک کلاینسر بزرگ شد.

روشه، کلانتر واگی ، کلانتر مودب شهر لوخسا را به تصویر میکشدد. با وجود مهمان نوازی واگی ، کاسی و جنی انگیزه ها و تلاش های او را برای جلوگیری از تحقیقات در هر مرحله زیر سوال می برند. “

پخش Big Sky سه شنبه شب ها از شبکه ABC ادامه خواهد داشت. از 16 قسمت این فصل ، تا حالا فقط 9 قسمت پخش شده است. این سریال هنوز برای فصل دوم لغو یا تمدید نشده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا از بازگشت سریال تلویزیونی Big Sky در ABC هیجان زده اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا