سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

کانیه وست می خواهد بعد از طلاق از کیم کارداشیان با یک آرتیست رابطه برقرار کند.

کانیه وست قبلاً به فکر رابطه بعدیش بوده است.

این رپر که به تازگی مجرد شده – و در بحبوحه طلاق از کیم کارداشیان است – می خواهد رابطه بعدی او “با یک هنرمند و یک فرد خلاق باشد” ، یک منبع می گوید ، “آنها می توانند با یک زبان باهم صحبت کنند.”

اما شریک بعدی او چیزهای زیادی برای زندگی دارد. وست ، 43 ساله ، قبلاً اظهار داشت: “من میکل آنژ هستم. من پیکاسو هستم. ” او همچنین به GQ گفت: “بدون شک من بزرگترین هنرمند در طی تمام دوره ها هستم. این فقط یک واقعیت است. “

وست قبل از ازدواج با کارداشیان در سال 2014 ، با مدل هایی از جمله Chanel Iman و Amber Rose رابطه داشت. همچنین شایعه شده بود که او با Selita Ebanks رابطه دارد و در سال 2006 با الکسیس فیفر طراح، نامزد بود. آنها در سال 2008 از هم جدا شدند.

 

از طرف دیگر ، کارداشیان روی “بازسازی چهره اش به عنوان یک مادر فداکار” تمرکز کرده است
یک منبع نزدیک گفت ، “او در تلاش است تا در نهایت وارد سیاست شود “.

در ژانویه ، یک کمپین از طرفداران توییتر برای کارداشیان برای قرار ملاقات با CNN’s Van Jones برگزار شد ، اما در آن زمان گفتند که کیم هیچ کس را نمی بیند.

یک منبع گفت: “او با هیچ کسی ملاقات نمی کند ، و اگر او جایی باشد برای حرکت شغلی است. او حالا نمی تواند به دلیل ویروس کرونا به رستوران برود عکسای داشته باشد. او نمی تواند بی سر و صدا قرار بگذارد. او حتی نمی فهمد که این چگونه خواهد بود. “

اما یکی دیگر از منابع نزدیک به کارداشیان گفت: “ما در مورد شخصی صحبت می کنیم که در حال حاضر یکی از مشهورترین افراد در جهان است … او برای مشهورتر کردنش به کسی احتیاج ندارد.”

کارداشیان 40 ساله قبلاً با ری جی ، نیک کنون و رگی بوش رابطه داشت و فقط 72 روز با دامون توماس و  کریس همفریس ازدواج کرده بود.

Page Six اولین کسی بود که در ژانویه گزارش داد “طلاق کارداشیان و وست” حتمی است.  

در مقالاتی که روز جمعه ارسال شد ، وست دلیل طلاق را اختلافات غیر قابل حل ذکر کرده است. او همچنین خواستار حضانت مشترک حقوقی و جسمی چهار فرزند آنها و فسخ حق حمایت همسر از هر دو طرف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا