سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

زنی برهنه هنگام اعتراض در خارج از مراسم خاکسپاری پرنس فیلیپ دستگیر شد.

زنی برهنه در حالی که روز شنبه در مراسم خاکسپاری پرنس فیلیپ بود ، دستگیر شد.

در حالی که مردم بعد از یک دقیقه سکوت برای شاهزاده متوفی ، اشک ها را پاک کردند ، معترض ناشناس به خیابان St بیرون از کلیسا “نجات ستاره بخت” را فریاد میزد.

او همچنین قبل از اینکه مأموران او را از محل خارج کنند ، تلاش کرد از مجسمه ملکه ویکتوریا که در بیرون از کلیسا قرار گرفته بود بالا برود.

چندین نفر از افراد نیکوکار حاضر شدند و از دور مراسم را مشاهده کردند در حالی که فقط 30 نفر از اعضای نزدیک خانواده و دوستانشان برای تشییع جنازه دعوت شدند تا مطابق با محدودیت های COVID-19 باشند.

شاهزاده فیلیپ ، دوک ادینبورگ ، در 9 آوریل در 99 سالگی درگذشت.

مراسم سلطنتی در حالی شروع شد که صفوف سر به حالت خمیده در چهار ضلعی قلعه ویندسور ایستاده بودند.  تابوت ، پوشیده از تشریفاتی های  فیلیپ ، کلاه و شمشیر خدمات دریایی او ، و یک تاج گل توسط ملکه الیزابت دوم بود. او  در تابوت لندرور که مخصوص طراحی شده است خوابید.
 
شاهزادگان هری و ویلیام  شروع به پیاده روی کردند ، اما نه در کنار هم. بعد از آن ، پس از گذشت بیش از یک سال از تنش ، آنها با یکدیگر دوستانه صحبت می کردند.

یک منبع سلطنتی قبلاً به دیلی تلگراف گفت: ” این مربوط به بزرگداشت یاد پدربزرگشان و حمایت از مادربزرگشان است.” آنها مشتاق خواهند بود که به عنوان یک خانواده در کنار هم و برای یک بار دیگر وقت بگذرانند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا