سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مارک و دانی والبرگ در غم از دست دادن مادرشان آلما عزادار می شوند: ‘فرشته من. روحت شاد

مارک و دانی والبرگ در غم از دست دادن مادرشان آلما والبرگ عزادارند. او 78 ساله بود.

از طرف خانواده جزئیات بیشتری در مورد مرگ او  منتشر نشده است.

مارک ، کوچکترین فرزند او از 9 فرزند ، صبح یکشنبه در اینستاگرام پست کرد: “فرشته من. در آرامش استراحت کن.”

دانی که اغلب پس از تشخیص زوال عقل مادرش  هواداران او را در جریان سلامتی اش قرار می داد ، همچنین در پستی در شبکه های اجتماعی او را به یاد آورد.

او ویدئویی را به اشتراک گذاشت که شامل لحظاتی از لحظات خوب آنها در طول سالها بود ، از جمله رقص مادر و پسر آنها در عروسی 2014 او با جنی مک کارتی. او  آلما را با اجرای ویژه ای از رجینا بل ،  با یکی از آهنگ های مورد علاقه او ، “اگر می توانم” ، غافلگیر کرد.

او  افزود: “برای آلما: من بسیار خوشبخت هستم که توسط یک زن شگفت انگیز تربیت شده ، آموزش دیده و در مسیر زندگی  قرار گرفتم.” “شادی مادر من آلما برای زندگی ، عشق و مردم – همراه با افتخار  فروتنانه او و امتناع از فراموش کردن اینکه  از کجا آمده است – بدون شک مرا به مردی تبدیل کرد که هستم.”

در ماه جولای ، دونی پس از ملاقات با مادرش ، پس از سوالاتن  مربوط به سلامتی آلما  ، طرفدارانش را به روز کرد.

وی گفت: “من می دانم که بسیاری از شما از حال مادر من آلما سوال کرده اید.” “در هنگام ملاقات من ، او چیز زیادی به خاطر نمی آورد و اغلب گیج می شد ، اما به نوعی هنوز آلما بود. او هنوز هم اتاقی را روشن می کند. او هنوز هم لبخندم به لبانم می آورد . او هنوز سرسخت است. و او هنوز بچه اش دانی را دوست دارد.”

مک کارتی هم نوشت: “به آلما نازنینم. من نمی توانستم مادر شوهر بهتری از تو بخواهم. همیشه مهربان ، همیشه باعث می شد احساس دوست داشته شدن داشته باشم و او همیشه الهام بخش بود  خیلی .. خیلی دوستت دارم آلما. “

آلما در زندگی خود به عنوان یک مادر با چالش هایی  روبرو شد. . “

پدر مارک و دونی در سال 2008 به دلایل ناشناخته و خواهر آنها دبی در اثر حمله قلبی و شوک سپتیک در سال 2003 درگذشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا