سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

چرا هیلاری داف می خواست پسر 9 ساله اش لحظه تولد خواهرش را ببیند.

هیلاری داف دوست داشت پسرش شاهد معجزه زندگی باشد.

هیلاری ستاره “Younger” که می گوید با فرزندانش خیلی “صمیمی” است ، قصد داشت پسرش لوکا 9 ساله هنگام تولد دخترش مای در خانه در اتاق حضور داشته باشد.

داف اخیراً در پادکست “بارداری آگاهانه” گفت: “این برای من از اهمیت خاصی برخوردار بود زیرا من واقعاً در رابطه با قدرت زایمان نسبت به او بسیار صادق هستم.” “او همه چیز را در مورد دوره ها می داند و برای من مهم است که صحبت کردن با او را برای همه زنانی که قرار است در زندگی او باشند عادی کنم.”

داف ، 33 ساله ، گفت در حالی که لوکا – پسرش از همسر قبلیش مایک کومری – ابراز امیدواری کرد که برای تولد مای باشد”.

مای دومین فرزند داف و ترانه سرا ماتیو کما ، 33 ساله است که در سال 2019 باهم ازدواج کردند. دختر 2 ساله این زوج ، بنکس ویولت ، برای تولد حضور نداشت و “بعد از زایمان” به خانواده پیوست.

داف لوکا را در بیمارستان به دنیا آورد ، اظهار داشت که امیدوار است درک زایمان بتواند در آینده ای دور اگر لوکا فرزندانی را داشته باشد ، راهنمای او باشد. 

 

“من می خواهم که او روزی  که از شریک زندگی یا همسرش یا هر چیز دیگری بچه دار شود آماده باشد  ، من می خواهم که او بتواند به روشی که شریکش می خواهد بچه دار شود احترام بگذارد و اگر میخواهد در خانه باشد ،در خانه زایمان کند ، اگر در بیمارستان باشد ، در آنجا زایمان کند. ” “راه های مختلفی وجود دارد.”

در مورد اینکه چه کسی هنگام تولد مای در اتاق بوده است ، داف گفت که ماتیو کما ، مادرش ، سه ماما ، یک عکاس و یک دوست نزدیک همه در آنجا بودند.

داف گفت ، در هنگام تولد بنکس ، لوکا توانست بیشتر حضور داشته باشد زیرا انقباضات داف به کندی پیش رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا