سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و الکس رودریگز برای صرف شام بیرون رفتند.

اینجا همان جایی است که همه چیز شروع شد.

منابع به طور اختصاصی به Page Six گفتند که زوج سابق الکس رودریگز و جنیفر لوپز در آخر هفته در هتل Bel-Air در لس آنجلس درحال صرف شام بودند.

گزارش شده که بیشتر از یک هفته بعد از اینکه آنها تأیید کردند که نامزدیشان را بهم زدند و از هم جدا شده اند با هم در حال صرف شام دیده شدند. 

این همان رستوران ریتزی است که آنها برای اولین بار در سال 2017 به آنجا رفتند. همچنین گفته می شود لوپز دارای یک عمارت 28 میلیون دلاری در این منطقه است.

لوپز ، 51 ساله ، فیلمبرداری فیلم ، “Shotgun Wedding” را در جمهوری دومنیکن انجام داد و رودریگز 45 ساله در میانه قراردادی برای مالکیت مشترک مینه سوتا تیمبرولوز قرار دارد.

گزارش های این هفته گفتند که لوپز در پی جدایی از رودریگز به “شوهر سابقش” مارک آنتونی متکی است. او و آنتونی دوقلویهایی بنام ماکس و اِم دارند. 

اما به نظر می رسید که جنیفر و الکس در یک دیدار دوستانه هنوز باهم هستند. یک منبع گفت: “به نظر می رسید هنوز عشق و احترام بین آنها وجود دارد.”

مشخص نیست که شام دوستانه ​​آخر هفته اسکار برای چیست. ما می شنویم که آنها با هم به کار در پروژه های تجاری ادامه می دهند – اگرچه لوپز در پیشنهاد رودریگز برای مالکیت یک تیم NBA نقش ندارد.

در هر صورت ، الکس رودریگز سپس برای تولد سیزده سالگی دخترش الا به میامی برگشت. او تصویری از یک جت شخصی را با عنوان “سوئیت هوم” و همچنین عکسهایی از خودش و الا در استوریش ارسال کرد که می گفت: “دختر بچه کوچک من 13 ساله است … زمان به کجا می رود؟” .الکس دارای دو دختر به نام های الا و ناتاشا 16 ساله با همسر سابق سینتیا اسکورتیس است.

در همان زمان ، لوپز روز شنبه یک کلیپ ویدیویی از زمان قبل را در اینستاگرام منتشر کرد که او را با یک لباس شب درخشان بر روی فرش قرمز مراسم جوایز موسیقی MTV Video 2014 نشان داد.او عنوان این کلیپ را “انرژی برای آخر هفته” عنوان کرد. او در این نمایشگاه برنده جایزه Video Vanguard شده بود.

Page Six به طور انحصاری در ماه مارس گزارش داد که جنیفر و الکس در حال جدایی هستند. آنها از سال 2019 نامزد شده بودند.

جنیفر از داستان اولین قرار ملاقات این زوج در هتل Bel-Air ، به Vanity Fair گفت: نمیدانم او فکر میکرد این یک قرار کاری است  من فکر کردم قرار آشنایی است بعد فهمیدم که او عصبی است چون از من پرسید میخواهی مشروب بخوری؟ من گفتم ، “نه ، من مشروب نمی خورم ،” ولی او گفت که میخواهد یکی بخورد. او عصبی بود ولی جذاب بود. “

الکس اضافه کرد ، “من نمی دانستم که این قرار آشنایی است …فکر میکردم شاید برای برنامه کاری او شب ها هم دیگر را می دیدیم.”

بیشتر از یک هفته آنها در برنامه “Today ” شبکه NBC تأیید کردند که راهشان را از هم جدا کرده اند: “ما درک کرده ایم که به عنوان دوست برای هم بهتر هستیم … ما به کار مشترک ادامه خواهیم داد و از یکدیگر در مشاغل و پروژه های مشترکمان پشتیبانی خواهیم کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا