سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رابل ویلسون در هنگام فیلمبرداری فیلم جدیدش در ساحل ، لاغرتر از همیشه به نظر می رسد

رابل ویلسون بازیگر ساقدوش عروس ، 41 ساله ، در تاریخ 30 آوریل در توییترش به روز رسانی آخرین پروژه خود ، The Almond and the Seahorse را به هوادارانش ارائه داد. در این عکس ، او به همراه همبازی اش شارلوت گینسبورگ 49 ساله ظاهر شد . 

ویلسون بسیار خوشحال و سالم به نظر می رسید ، پس از دوره رژیمش و کاهش وزن، اندام باریکش را نشان داد. او در کپشن عکس نوشت :  “بهترین   روز در کنار همبازی شگفت آور و  با استعدادم  شارلوت گینسبورگ”. او همچنین یک emoji قلب آبی و یک emoji صورت منجمد همراه با کلمات خود اضافه کرد. این ستاره همچنین هشتگ “The Almond and the Seahorse” را اضافه کرد.

ویلسون در حال کار بر روی فیلم آینده اش است ، که در حال حاضر در انگلستان تولید و فیلمبرداری می شود. .  The Almond and the Seahorse یک معمار و یک باستان شناس را دنبال می کند که سعی می کنند آینده را دوباره تصور کنند ، درست پس از یک آسیب مغزی که آنها را از افرادی دوستشان دارند دور می کند. این فیلم به کارگردانی دو نفره سلین جونز و تام استرن ساخته شده و  کاملاً درام است. 

ویلسون این اواخر موفقیت های زیادی کسب کرده است. او نه تنها برای فیلم گفته شده دوباره سر صحنه فیلمبرداری برگشته ، بلکه طرفداران این ستاره عاشق سریال او Pooch Perfect هستند. حتی لیزا وندرپامپ ، همبازی او در مجموعه تلویزیونی مسابقه رئالیتی، درباره او گفته: “اوقات خوبی با او داشتم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا