سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپامجله سینمایی

وین دیزل فاش می کند که چرا طرفداران اولین فیلم سریع و خشن از سریع و خشن 9 لذت خواهند برد؟؟!!

فیلمهای سریع و خشن نسبت به آنچه در سال 2001 اکران شد بسیار متفاوت به نظر می رسد. 20 سال پیش ، اولین فیلم درباره گروهی از   بچه های خیابانی بود که دزدکی های جسورانه ای را به وجود آوردند و امروزه ، دومینیک تورتو و عواملش معمولاً پشت فرمان می نشینند تا جهان را در میان اقدامات نافرمانی فیزیک نجات دهند. اما اگر The Fast & the Furious یکی از فیلمهای مورد علاقه شما  است ، خوش شانس خواهید بود ، چون Vin Diesel می گوید F9  به شما کمک می کند آن فیلم را بیشتر بفهمید.

با فرض اینکه دیگر هیچ تاخیری در اکران وجود نداشته باشد ، F9 در کمتر از دو ماه دیگر اکران خواهد شد، بنابراین طبیعتاً این بدان معنی است که فشار بازاریابی برای این فیلم پرفروش ، یک درجه است. به همین ترتیب ، وین دیزل در این رابطه گفته است :

همه دنیا  از اکران این فیلم هیجان دارند ، اما برای کسانی که با این مجموعه فیلمها همراه بوده اند ، بیشتر است. چون اگر می توانید فیلم اول را به یاد بیاورید ، حالا می توانید فیلم اول را حتی بیشتر درک کنید.  ما می خواستیم بدانیم ، Dom قبل از اینکه Dom شود ، کجا بود؟ چه کسانی بر روی او تاثیر می گذارند؟  واقعاً داستانش غنی است و دیدن آن بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

از زمانی که مشخص شد جان سینا  نقش Jakob Toretto ، برادر طرد شده Dom و Mia را بازی می کند ، طرفداران Fast & Furious منتظر اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه خانواده Toretto قبل از The Fast & the Furious بودند. چندین سال در مورد سالهای جوانی Dom و Mia گفته شده است ، اما اکنون که Jakob وارد داستان می شود ، ما از زندگی آنها قبل از ملاقات با برایان اوکانر پرده برداری خواهیم کرد. 

ماه گذشته گزارش شد که وینسنت سینکلر ، پسر وین دیزل ، ورژن جوانتر Dominic Toretto را در F9 بازی خواهد کرد. بنابراین فیلم بازگشت به دوران کودکی Dom ، Mia و Jakob خواهد بود ، و اشاره دیزل به دیدن اعضای خانواده که هرگز فکر نمی کردیم ببینیم احتمالا این بازگشت ها شامل والدین آنها هم  باشد ، به طور خاص یک لحظه غم انگیز. در The Fast and the Furious مشخص شد که پدر آنها یک اتومبیل ران بود  که در حین مسابقه فوت کرده است ، و اگر به پیش نمایش Super Bowl برای F9 دقت کنید ، تصویری از مسابقه اتومبیل استوک مشاهده می شود.

اما بازگشت به گذشته های Toretto در گذشته فقط یکی از موارد بسیاری است که می توان در F9 منتظر آن بود. فیلم بعدی سریع و خشن نیز شامل Jakob Toretto است که در کنار چیپر با بازی شارلیز ترون کار می کند ،و حتی بعد از اینکه همه چیز در F9 گفته و نشان داده شد ، هنوز دو فیلم دیگر باقی مانده است که باید از سری فیلم های اصلی Fast & Furious منتظر بمانند ، وین دیزل گفت که “شما فقط می توانید تصور کنید که آینده چه خواهد بود.”

F9 در تاریخ 25 ژوئن اکران خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا