سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نسلیهان آتاگول عالیه، اما نمی توان همین جمله را برای سریال Gecenin Ucunda گفت

مشخصه که سریال Gecenin Ucunda (در انتهای شب) که سه شنبه عصرها از شبکه استار تی وی پخش می شود، تا پایان فصل با مخاطبان دیدار خواهد کرد. این سریال با کنار هم قرار دادن نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو در نقش‌های اصلی، 17 قسمت دارد.

علیرغم عدم کسب رتبه‌بندی خوب، استار تی وی با صبر و حوصله به پخش سریال Gecenin Ucunda که با امیدهای زیادی شروع شده است، ادامه می‌دهد..

بینندگان وفادار این سریال یک داستان را پشت سر گذاشتند و تا جایی پیش رفتند که Gecenin Ucunda امتیاز بسیار پایینی گرفت. از کامنت های مطرح شده در شبکه های اجتماعی متوجه می شوید که به خصوص طرفداران سریال های ترکی در خارج از ترکیه علاقه بیشتری به این پروژه نشان می دهند.

تنها چیزی که طرفداران نسلیهان آتاگول از آن راضی هستند سریال Gecenin Ucunda است که بینندگان داخلی دیگر به آن معتاد نیستند.

دلیلش اینه که آتاگول یک بازی بسیار موفق ارائه کرده و روح و احساس شخصیت را به مخاطب منعکس می کند. بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی هم به طور خاص اعلام می کنند که این سریال را به عشق نسلیهان آتاگول دنبال می کنند.

شخصیت کاظم با بازی کادیر دوغلو همسر نسلیهان آتاگول در مجموعه تلویزیونی «Gecenin Ucunda» مخاطب را آزار می دهد. تلاش کاظم برای استفاده از Macide برای منافع خود باعث شد بسیاری از طرفداران سریال تلویزیونی از این پروژه دور شوند.

کسانی که به سخنان و رفتارهای عاشقانه قبلی کاظم فکر می کنند، در درک اینکه چرا او به این نقطه رسیده ، مشکل دارند.

مشخص نیست که آیا فیلمنامه نویسان می توانند با نشان دادن کاظم به عنوان یک بیمار روانی سریال را نجات دهند یا خیر، اما جدا از بازی چشمگیر نسلیهان آتاگول ، نظرات مثبت زیادی برای سریال Gecenin Ucunda وجود ندارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا