سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بانک های فدرال از کیم کارداشیان می خواهند مجسمه روم باستان “غارت شده” را واگذار کند.

دولت آمریکا از کیم کارداشیان می خواهد که مجسمه ای باستانی روم را که ظاهراً به طور غیرقانونی از ایتالیا قاچاق شده بود را واگذار کند.

به گزارش Artnet ،کارداشیان ، 40 ساله ، مجسمه سنگ آهک ، معروف به “Fragment of Myron’s Samian Athena” را در سال 2016 از گالری Axel Vervoordt در بلژیک خریده است.

این بخشی از محموله 5.5 تنی به ارزش 745،882 دلار بود و گفته می شود حاوی 40 عتیقه ، و همچنین مبلمان مدرن و اشیای تزئینی است.

بررسی بیشتر مدارک مربوط به این مجسمه دارای اختلافاتی بود که منجر به مشکوک شدن مقامات در مورد محل واقع این مجسمه شد.

سپس وزارت میراث فرهنگی ایتالیا در سال 2018 یک باستان شناس را برای بررسی کار فرستاد.

این کارشناس نتیجه گرفت که “مورد غارت ، قاچاق و صادرات غیرقانونی از ایتالیا قرار گرفته است” و از این کشور خواسته تا آن را برگرداند. 

فدراسیون به کارداشیان دستور داد تا در شکایت بازپرداخت مدنی که روز جمعه در کالیفرنیا ثبت شد ، این عتیقه را واگذار کند. گویا او هیچ اطلاعی از شناسنامه این عتیقه نداشته. 

نماینده ایی برای کارداشیان گفت: “کیم هرگز این قطعه را نخریده است و این اولین قطعه ای است که از وجود آن مطلع شده است. ما اعتقاد داریم ممکن است با استفاده از اسم او بدون مجوز خریداری شده باشد چون هرگز این مورد دریافت نشده است ، او از معامله بی اطلاع بوده است. ما تحقیق میکنیم و امیدواریم که نتیجه این تحقیقات به صاحبان قانونی برگردد. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا