سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

سریال The Umbrella Academy’ برای فصل چهارم و آخر در نتفلیکس تمدید شد

نتفلیکس روز پنجشنبه فاش کرد که سریال  آکادمی آمبرلا برای فصل چهارم و آخرین فصل آن تمدید شده است. با این حال، استیو بلکمن، خالق آن، قول داد که درام ابرقهرمانی مشهور را با «داستانی شگفت‌انگیز» به پایان برساند.

من بسیار هیجان زده هستم که طرفداران فوق العاده وفادار The Umbrella Academy می توانند پایان خوبی از سفر خواهر و برادر هارگریوز را که پنج سال پیش شروع کردیم را تماشا کنند. اما قبل از اینکه به این نتیجه برسیم، داستان شگفت انگیزی برای فصل چهارم در پیش داریم، داستانی که طرفداران را تا دقایق پایانی روی صندلی‌هایشان میخکوب خواهد کرد..

الیوت پیج، تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور-لمپمن، رابرت شیهان، آیدان گالاگر، جاستین اچ مین، ریتو آریا و کولم فیور برای فصل آخر قراره بازگردند. بازیگران تکمیلی متعاقبا اعلام خواهند شد.

در حالی که The Umbrella Academy رو به پایانه، بلکمن همکاری خلاقانه خود را با نتفلیکس تمدید کرده  و چندین پروژه جدید را برای پلتفرم استریم می نویسد و تولید خواهد کرد. از جمله این پروژه ها Horizon Zero Dawn و Orbital هستند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا