سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پدر ادل ، مارک ایوانز ، پس از نبرد با سرطان در سن 57 سالگی درگذشت.

به گزارش روز سه شنبه ، پدر طرد شده آدل ، که هنگامی که خواننده فقط سه سال داشت ، او و مادرش را ترک کرد ، پس از یک جنگ طولانی با سرطان روده درگذشت.

مارک ایوانز 57 ساله بود.

پدر الکلی ادل طی سالها ادعا می کرد که  با دخترش آشتی کرده است ، اما ادل هر بار آن را انکار کرد. 

او در سال 2017 هنگام پذیرفتن جایزه رکورد سال در گرمی ، به مدیرش گفته بود که “من تو را مثل پدرم دوست دارم”.

 در حالی که  دوربین چهره های شوکه شده تماشاگران را ضبط می کرد ادل به مدیر برنامه اش گفت : . “من پدرم را دوست ندارم ، مساله اینه  معنی زیادی ندارد. من تو را دوست دارم مثل اینکه پدرم را دوست داشته باشم.  

 ادل هنوز ، در مصاحبه های دیگر ، می گفت :  “من از او متنفر نیستم – او پدر من است” ، و منابع به روزنامه انگلیسی گفتند که او از مرگ پدرش ناراحت خواهد بود.

.
ایوانز در مصاحبه ای با  روزنامه سان  در سال 2011 اعتراف کرده بود که “پدری فاسد” بوده و نوشیدن مشروبات الکلی  را مقصر دانست.

 او گفته بود : “من هر روز دو لیتر ودکا و هفت یا هشت پیمانه استلا می خوردم. من سه سال  نوشیدم. خدا فقط می داند که من چگونه از آن جان سالم به در بردم  . “من از آنچه که به آن تبدیل شده بودم بسیار شرمنده شدم و می دانستم که مهربانترین کاری که می توانم برای آدل انجام دهم این بود که اطمینان حاصل کنم او هرگز مرا در آن حالت نبیند. .”

پس از اینکه پدرش خانواده را ترک کرد ، ادل توسط مادرش پنی آدکینز در لندن بزرگ شد.

ایوانز در سال 2013 نبردش را با سرطان روده فاش کرد و در آن زمان گفت که او هرگز نوه اش، آنجلو – پسر آدل را ندیده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا