سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جی جی و بلا حدید و سلبریتی های دیگر که از فلسطینیان حمایت می کنند

سوپرمدل ها جی جی  و بلا حدید از جمله افراد مشهوری هستند که درگیر افزایش خشونت در خاورمیانه هستند و با استفاده از حساب هایشان در شبکه های اجتماعی از فلسطینی ها حمایت می کنند.

حدیدها که یک رگشون  فلسطینی  و رگ دیگرشون  هلندی هست  اما در آمریکا متولد شده اند ، مدت هاست که در اینستاگرام  از سرزمین مادری شان حمایت کرده اند. 

بین سه شنبه و چهارشنبه ، بلا حدید بیش از دوازده پست در استوری و پیجش  در حمایت از وضعیت فلسطینیان با استفاده از هشتگ “فلسطین آزاد” ارسال کرده است.

 بلا نوشت :”اگر فکر می کنید که مشکلی نیست ، صرف نظر از اینکه شما کی هستید و از کجا آمده اید ، نحوه نگاه شما به بشریت و فلسطینیان ایراد دارد این به شما بستگی دارد نه آنها ،

“بلا حدید در کپشن پستش به موضوعاتی که فلسطینیان با آن روبرو هستند اشاره کرد  ، از جمله ایست های بازرسی  در همه جا ،  محدودیت های غذایی ، آب و مایحتاج مورد نیاز.

“من در این مورد چیزهای زیادی برای گفتن دارم اما در حال حاضر ، لطفاً بخوانید . این در مورد دین و مذهب  نیست. این در مورد نفرت پراکنی بر روی یکی یا دیگری نیست. این مربوط به استعمار اسرائیل ، پاکسازی قومی ، اشغال نظامی و آپارتاید بر مردم فلسطین است که سالهاست ادامه دارد!  

 جی جی حدید هم  تعداد زیادی پست مشابه ارسال کرد ، که عمدتا آنچه را که خواهرش داشت به اشتراک می گذارد ، اما همچنین عکسی از پاسپورت پدرش محمد حدید را نیز منتشر کرد. این  سرمایه دار  که اکنون در کالیفرنیا زندگی می کند ، در فلسطین متولد شده و گذرنامه او این را به عنوان زادگاه او نشان می دهد. جیجی حدید آن را در پاسخ به منتقدانی که  می گفتند همچین منطقه ای وجود ندارد نشان داد.

نیوزویک گزارش داد ، دوا لیپا ، هم که با انور حدید برادر خواهران حدید رابطه دارد ، آخر هفته  هشتگ #SaveSheikhJarrah را در استوریش نوشت که  اشاره به محله ای در بیت المقدس دارد  که اسرائیل  بسیاری از فلسطینیان را اخراج می کند. 

سلبریتی های دیگر نیز اعتراض کرده اند. 

دویکند هم  آثار هنری اش را  در استوری اینستاگرام با هدف  “محافظت از قدس” برای حمایت از فلسطینیانی که آواره شده اند ، به اشتراک گذاشت.

لنا هدی ، ستاره “بازی تاج و تخت” ،، تصویری از یک دختر فلسطینی را که پرچم به دست دارد را  ، به اشتراک گذاشت. این تصویر شامل کلمات “نجات  شیخ جراح” و “رژیم صهیونیستی اسرائیل آپارتاید” بود.

و راجر واترز نوازنده هفته گذشته ویدیویی را در توییتر خود منتشر کرد که به وضوح حمایت خودش را  از فلسطینیان  بیان می کرد. وی نوشت: “این اسرائیل رسما آپارتاید است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا