سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیکی میناژ سکوتش را درباره مرگ پدرش سکوت شکست.

نیکی میناژ در پستی در مورد درگذشت پدرش ، رابرت مرج ، غم و اندوه اش را با هواداران به اشتراک گذاشت.

در یک پست وبلاگ در وب سایتش میناژ، که سال گذشته از اولین فرزندش با همسرش کنت پتی استقبال کرد ، در مورد چگونگی گذراندن اوقات فراغت خود در  زمان خارج از ضبط آلبوم جدید خود و کار بر روی مجموعه مستندهای آینده خود نوشت .  او همچنین به سکوتش در مورد مرگ پدرش ، که در فوریه در 70 سالگی در اثر تصادف کشته شد ، اعتراف کرد.

این هنرمند نوشت: “من هنوز نمی توانم در مورد مرگ پدرم صحبت کنم ؛ می توانم بگویم که ویران کننده ترین زندگی من بوده است.” “من می بینم که می خواهم دائماً با او تماس بگیرم. . روحش در بهشت ​​آرام بگیرد. او بسیار دوست داشتنی بود و بسیار دلتنگش می شوم. 

در همان یادداشت ، نیکی لحظه ای وقت گذاشت تا  از نماد  هیپ هاپ DMX را که در آوریل آوریل سال گذشته در اثر حمله قلبی در 50 سالگی درگذشت  صحبت کند.، وی نوشت: “درگذشت DMX ضربه زیادی به من زد.  “از دست دادن او مانند  احساس از دست دادن کسی است که با او بزرگ شده ام ستایشش می کنم و خانواده اش در رحمت و آرامش باشند. 

با این همه غم و اندوه ، نیکی هنوز توانسته است شادی و لذت  را در زندگی اش بگنجاند در آخرین پستش ، نامزد گرمی در مورد سریال تاج شبکه نتفلیکس  و فیلم Black Bottom  با حضور برنده اسکار ویولا دیویس با اشتیاق صحبت کرد .  او نوشت: ” حداقل هر قسمت سریال تاج را  5 بار تماشا کرده است.

” 

او همچنین نیم نگاهی به تجربه مادرانه اش انداخت. . اگرچه او و کنت هنوز به طور علنی نام پسرشان را فاش نکرده اند .نیکی برای اولین بار عکس های کاملی از نوزادش را در ژانویه به اشتراک گذاشت.

گرچه ممکن است نیکی آماده نباشد که به طور مفصل درباره مرگ پدرش صحبت کند ، اما  همیشه به او فکر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا