سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

گریس گامر و مارک رونسون شایعات نامزدی را با عکسهای حلقه به دست برانگیختند.

این زوج – که گفته می شود از سال گذشته با هم رابطه دارند – بعد از اینکه از گریس گامر بازیگر در حالی که با تهیه کننده موسیقی مارک رونسون بیرون رفته بود ،انگشتر بزرگی در دست چپش بود و شایعات نامزدی را برانگیخت.

این عکسها در حال قدم زدن از PDA در لندن در روز شنبه گرفته شده است. گامر 35 ساله و رونسون 45 ساله در حین گردش دست در دست هم بودند.

Page Six برای ارتباط با رونسون و گامر تلاش کرده است.

مسلماً همه چیز جدی به نظر می رسد آنها بعد از ظهر را صرف ناهار با مادر رونسون ، آن دکستر-جونز کردند.

به گزارش The Sun، که در ماه مارس گزارش داد که رونسون همچنین با مادر مشهور گریس گامر ستاره برنامه “آقای روبات ” ، مریل استریپ ، و پدرش ، دون گامر، این زوج “چند ماه” با هم قرار گذاشته بودند.

یک منبع به The Sun گفت:”آنها به نظر می رسید که رونسون را دوست دارند ، که نشانه خوبی است. برای هر پسری دلهره آور است که سعی کند نظر مریل استریپ را جلب کند.”

اگر آنها نامزد باشند ، این ازدواج دوم برای هر دو ستاره خواهد بود.

گامر ، دومین فرزند کوچک استریپ و دون گامر ، مدت کوتاهی در سال 2019 با Tay Strathairn ازدواج کرده بود. آنها بعد از 42 روز از هم جدا شدند و گامر در اوایل سال 2020 رسماً درخواست طلاق کرد.

در همین حال ، رونسون از سال 2011 تا 2018 با ژوزفین دو لا باومه بازیگر فرانسوی ازدواج کرده بود. در مصاحبه ای با دیلی میل در سال 2019 ،خودش و حرفه موسیقی اش را کاملاً مقصر دانست. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا