سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کوین کلارک بازیگر فیلم «مدرسه راک» در 32 سالگی درگذشت و هنگام دوچرخه سواری با ماشین تصادف کرد.

کوین کلارک ، بازیگر کودکی که در فیلم “مدرسه راک” در سال 2003 نقش “Spazzy McGee” جونز را بازی می کرد ، در حالی که سوار بر دوچرخه بود ، جانش را از دست داد، او 32 ساله بود.

کلارک در حال حرکت در بلوار لوگان به سمت شرق بود که با یک وسیله نقلیه که به سمت جنوب در خیابان غربی حرکت می کرد ، تصادف کرد ، یک شاهد و راننده هر دو به افسران گزارش دادند.

پلیس به شیکاگو Sun-Times گفت: اوایل روز چهارشنبه کلارک در محله شیکاگو در آوندیل در حال دوچرخه سواری بود که یک هیوندای سوناتا در ساعت 1:20 بامداد با او برخورد کرد. پلیس گفت که راننده وسیله نقلیه – زنی 20 ساله بود-که در واکنش به این حادثه، استناداتی صادر و آزاد شد.

به گزارش TMZ ، خواهرش گفت کلارک وقتیکه با دوچرخه به خانه میرفت تصادف کرد.

بهیاران او را سریع به مرکز پزشکی ماسونیک ایلینوی رساندند اما در ساعت 2:04 بامداد اعلام شد که او فوت کرده است.

در واکنش به این خبر ، جک بلک ستاره 51 ساله “مدرسه راک” با احترام و احساس در اینستاگرام ، نوشت: “اخبر ویرانگر. کوین رفتنت خیلی زود بود. خاطرات خیلی عالی داشتیم دلم شکسته. برای خانواده اش و کل دانشکده انجمن راک عشق میفرستم. “

در این پست ، به نظر می رسید که این دو در بزرگسالی کلارک باهم بودند.

“مدرسه راک” تنها  فیلم کلارک بود.-او به TMZ گفت: او در 12 سالگی ، علی رغم تجربه کم بازیگری و توانایی او در زدن طبل ، نقش درامر پ را بازی کرد.

مادرش ، آلیسون کلارک ، به  Sun-Times گفت که او از 2 سالگی شروع به طبل زدن کرد.

 کلارک بعد از بازی در فیلم School of Rock ، به طبل زدن ادامه داد. اخیراً ، او در گروه Jess Bess and the Intentions نواخت ، که اولین اجرایش را روز شنبه در Legendary Wooden Nickel در حومه شیوگو Highwood انجام داد.

Rivkah Reyes ، بازیگر نقش کتی در این فیلم ، کلارک را “آدمی خونگرم” نامید و افزود که او اغلب در نمایش های کمدی و استندآپ او حضور داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا