سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یک دلیل قوی وجود دارد که چرا محبوبیت ییگیت کوچاک را لوس نمی کند

ییگیت کوچاک یکی از بازیگران جوانیه که در سال‌های اخیر با شخصیت عمر در سریال Kardeşlerim  (خواهران و برادران من) سریع ترین پیشرفت را داشت.

ییگیت کوچاک  مانند همه بازیگران تاثیر بسیار مثبتی در موفقیت سریال Kardeşlerim در خارج از ترکیه و دریافت امتیازات قابل توجه دارد.

ییگیت کوچاک که در دعوتنامه های خارج از ترکیه شرکت کرده، بازدید و مصاحبه با مطبوعات خارجی داشته، دوران طلایی کار خود را سپری می کند.
هدف این بازیگر در خارج از ترکیه است و برای این هدف منظم کار می کند. ییگیت کوچاک با بیان اینکه شهرت و محبوبیت چیزی را برای او تغییر نداد، گفت که زندگی او بر اساس نظم و انضباط است.

این بازیگر جوان که میلیون ها طرفدار دارد  آیا این محبوبیت شخصیتش را خراب می کند؟

طرفداران این بازیگر جوان به این سوالات پاسخ منفی خواهند داد. ییگیت کوچاک همچنین با بیان اینکه در حال حاضر زندگی مبتنی بر اساس نظم و انضباط دارد.

ییگیت کوچاک گفت که در تابستان تعطیلاتش را در آلاچاتی خواهد گذراند و همچنین با خانواده خود در سامسون خواهد بود و استراحت خواهد کرد و در آنجا آرامش پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا