سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلمبرداری قسمت سوم Fantastic Beasts به تعویق افتاد!

در جدیدترین اخبار منتشر شده ، کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) تاریخ فیلمبردری قسمت سوم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) را به تعویق انداخت. این فیلم با نویسندگی J. K. Rowling (جی.کی. رولینگ) مؤلف کتاب‌های Harry Potter (هری پاتر) قرار بود جولای امسال تصویربرداری شود، اما اکنون باید منتظر شروع فیلمبرداری در اواخر پاییز باشیم. قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد) که نزدیک به ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در آخرین لحظات آماده‌ی نمایش شد، بنابراین برای تولید قسمت بعدی کمپانی به زمان بیشتری نیاز دارد. مدیران پیشین Warner Bros تأکید داشتند که فیلم‌های پرخرج خود از جمله Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) را طبق برنامه اکران کنند، اما مدیران فعلی رویکرد جدیدی نسبت به اینگونه آثار دارند و زمان بیشتری به سازندگان می‌دهند.

اطلاعات چندانی از فیلم در دسترس نیست جز اینکه در قسمت سوم به سؤالات زیادی پاسخ داده می‌شود و هواداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بسیاری از شخصیت‌های محبوب خود در دنیای Harry Potter را ببینند. در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نقش Dumbledore (دامبلدور) جوان را Jude Law (جود لا) بازی کرد. تاریخ اکران فیلم هنوز نامشخص است اما David Yates (دیوید ییتس) همچنان بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست. قسمت‌های اول و دوم فیلم در مجموع ۱.۴۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. در صورتی که فروش جهانی ۷.۷ میلیاردی چندگانه‌ی Harry Potter را هم به آن اضافه کنیم، این رقم به ۹.۲ میلیارد دلار می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا