سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سیندی کرافورد به مناسبت بیست و سومین سالگرد ازدواجش به همسرش راند گربر ادای احترام کرد.

سیندی کرافورد و همسرش رنده گربر بیش از دو دهه ازدواج را جشن می گیرند.

روز شنبه ، سوپرمدل 55 ساله در اینستاگرام ، عکسی از ازدواجش در سال 1998 در باهاما پست کرد به همسرش گربر 59 ساله ادای احترام کرد.

کرافورد در عنوان ادای احترام سالگرد اینگونه نوشت: “23 سال پیش امشب رویایی بود … و تو هنوز همان هستی! سالگرد ازدواجمون مبارک! من عاشق تو هستم راند گربر”.

در کامنتهای این پست ، کرافورد و گربر پیامهای زیادی از آرزوهای خوب سلبریتی ها دریافت کردند.

لیندا تامپسون در اینستاگرام ارسال کرد :”شما زوج خیلی زیبایی هستید … و دلیل بزرگی برای اعتقاد به عشق همیشگی … خدا شما را خوشبخت کند و سالگردتان مبارک!” ، در حالی که لیزا رینا ، ستاره “خانه های واقعی بورلی هیلز”، دو شکلک قلب کامنت کرد.

کایا گربر ، دختر 19 ساله کرافورد و گربر نیز حکایت عاشقانه والدینش را در شبکه های اجتماعی جشن گرفتند.

او در استوری اینستاگرامش ارسال کرد: “من احساس خوشبختی می کنم که این نمونه عشق واقعی را به عنوان سرمشق مداوم در زندگی ام دارم.” “23 سال و من آنقدر خوش شانس بودم که بیشتر آنها را شاهد بودم.”

کرافورد و گربر علاوه بر کایا ، پسر 21 ساله ایی بنام پرسلی دارند.

به گفته People، در عروسی که  سال 1998 که در Nassau’s Ocean Club برگزار شد ، کرافورد پیراهنی سفید توری از جان گالیانو پوشید.

در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، کرافورد برای فالوورهای اینستاگرامش عکسی در سال 1994 از اولین سفرش با گربر به اشتراک گذاشت.

کرافورد در آوریل 2020 عنوان این عکس را “اولین سفر ما” عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا