سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس هریسون دیگر به “Bachelor in Paradise” برنخواهد گشت و جایش را به David Spade می دهد.

کریس هریسون دیگر به “Bachelor in Paradise” برنخواهد گشت.

Page Six فاش کرد که کریس هریسون به “Bachelor in Paradise” در ABC بر نمیگردد. و تهیه کنندگان در مورد وظایف میزبانی برنامه رویکرد جدید کاملاً بنیادی را در پیش گرفته اند.

در ماه فوریه ، هریسون میزبان باسابقه اعلام کرد – بعد از درگیری در یک مسابقه به دلیل دفاع از رقیب سابقش “Bachelor” که به یک مهمانی با تم کشت و زرع “Old South” رفته بود –او برای یک “مدت زمان مشخص” “کنار خواهد رفت”.

هریسون یک فصل از “Bachelorette” را تماشا کرد اما مشخص نبود که آیا می خواهد برای اسپین آف گرمسیری اش برگردد یا خیر .

حالا به ما گفته شده است که بازیگران گردشی از میهمانان جایگزین او خواهند شد – از جمله، اسطوره “Saturday Night Live” بنام دیوید اسپید.

با توجه به اینکه هریسون در “Bachelorette” جایش را به رقیبان سابقش “تایشیا آدامز” و “کیتلین بریستوو” داد ، این غرامت می توانست در اختیار بازیگر دیگری که مسئولیت “Bachelor in Paradise” را به عهده می گرفت، باشد .

اما منابع به Page Six می گویند که دیوید اسپید به این دلیل انتخاب شده است که او “Bachelor” فوق العاده است به دلیل اینکه در بین طرفداران همکارش بخاطر گزارش خنده دار درباره برنامه که او در اکانت اینستاگرامش ارائه می دهد، پیرو فرقه ای ایجاد کرده است.

اسپید همچنین اخیراً در مورد عشقش به برنامه “!Jimmy Kimmel Live” صحبت کرده است.

در همین حال ، یک منبع خودی می گوید این کمیک مناسب است زیرا ، “تهیه کنندگان می خواهند کمی در برنامه لذت ببرند. آنها فکر می کنند که این خیلی جدی شده است. “

سقوط هریسون بعد از منتشر شدن عکس هایی در ماه فوریه ،ریچل کرککانل ، شرکت کننده  “لیسانس” در برادری با مضمون antebellum-themed در 2018 برگزار شد ،به وجود آمد. 

وقتی از هریسون در مورد عکسهای “Extra” سوال شد ، از او دفاع کرد و گفت: “همه ما باید کمی لطف ، کمی درک ، کمی دلسوزی داشته باشیم.”

هنوز مشخص نیست که آیا هریسون به میزبانی “Bachelor” برمی گردد یا نه.

او از زمان شروع به کارش به ترتیب در سال های 2002 ، 2003 و 2014 میزبان “Bachelor” ، “Bachelorette” و “Bachelor in Paradise” بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا